This browser does not support the video element.

کابینه روحانی، کشمکش در مجلس ارتجاع – اذعان به فساد حکومتی

بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی آخوند روحانی در مجلس رژیم در حالی در روز شنبه ادامه یافت که رسانه‌های حکومتی از صحنه‌سازی و سخنرانیهای تصنعی برای جمع‌آوری رأی و تایید وزیران خبر دادند.


سپاه پاسداران در خبرگزاری خود نوشت: «مخالفت‌ها و موافقت‌های تصنعی برخی نمایندگان با وزرای پیشنهادی» «حساسیت روبه‌افزایش» مجلس را برانگیخته است.

خبرگزاری سپاه پاسداران به تنش در مجلس هنگام سخنرانی محبی‌نیا اشاره کرد و نوشت، هنگامی که وی درباره عباس آخوندی صحبت می‌کرد به صورت بی‌ربط از دو وزیر دیگر حمایت کرد.

یک رسانه باند روحانی هم نوشت: شماری از نمایندگان ۱۵ دقیقه به عنوان مخالف و در اصل در موافقت با وزیر کار صحبت کردند. هیأت رئیسه نباید اجازه می داد موافقان ربیعی در جایگاه «مخالف» سخنرانی کنند.

در همین حال، آخوندی، وزیر پیشنهادی مسکن آخوند روحانی گفت: 2 میلیون و 587 هزار خانه خالی در کشور داریم و 470 میلیارد دلار ثروت بدون استفاده در خانه‌های خالی و دوم انباشته شده است.

یک عضو مجلس رژیم نیز از وزیری که دارای ثروت 700 میلیاردی است، صحبت کرد:

بنده وقتی میشنوم میگم فلان وزیر 700 میلیارد دارایی داره، معلوم نیست از کجا به دست اومده، طی چه زمانی به دست اومده و الان من نماینده باید رأی بدم به این وزیران عزیر که فردا به عنوان وزیر انتخاب بشوند. خب قوه قضاییه مسئوله در مورد این جور مسائل، در آینده میخواد نظر بده وقتی من اطلاعات دقیقی نداشته باشم وقتی میشنوم 700 میلیارد در طی هفت سال هشت سال به دست اومده و با توجه به شغل این عزیزان و با توجه به مدتی که در اختیارشون بوده قابل قبول نیست از روی کدوم اطلاعات از روی کدوم مسائل بتونم رأی بدم.
لطفا به اشتراک بگذارید: