This browser does not support the video element.

آذری جهرمی کیست؟ مهره یی در چرخه مناسبات قدرت – گزارشی از سوابق یک وزیر

گزارشی درباره سوابق یکی از وزیران دولت آخوند روحانی، تحت عنوان آذری جهرمی مهره یی « در چرخه مناسبات قدرت»


در میان جدای باندهای متخاصم درون رژیم سایه روشنی از چهرة دژخیم اطلاعاتی آذری جهرمی گزینه پیشنهادی آخوند روحانی برای وزارت ارتباطات رژیم برملا شده است.

در حالی که رسانه های حکومتی آذری جهرمی را با نام های مستعار زهرایی و جواد ناظری و با سوابقی مانند تهیه کیف های شنود برای ارگان های اطلاعاتی و امنیتی، خرید کپسولهای روان گردان برای بازجویی ها در سفر به روسیه، آلمان و آفریقای جنوبی برای ملاقات با تیم های آموزشی سرویس های اطلاعاتی معرفی کردند، یک مقام وزارت بدنام اطلاعات در تکذیب مطالب این رسانه ها، وی را « از مدیران خوشنام، پاکدست و قانونمدار وزارت اطلاعات و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» معرفی کرد.

آذری جهرمی خود در گفت و گو با رسانه های حکومتی اذعان کرده بود در سال ۸۸ در وزارت اطلاعات « مدیرکل امنیت سیستم‌های ارتباطی» بوده و در دفاع از لاپوشانی جنایتهایش گفته بود« مگر هر فردی که در وزارت اطلاعات بوده است باید بیاید توضیح دهد که مشغول به چه کار و مأموریتی بوده است؟»

وی همچنین بر ملاشدن گوشه یی از جنایتهایش را با اتهام زدن به دیگران پاسخ داده و گفته بود« "قرص روان گردان بازجوئی؟ احتمالا کسی که مطرح کرده خودش روان گردان مصرف می کند منبع:

یک روزنامه باند روحانی ضمن رد ادعای «نخبه گزینی» روحانی با اشاره به سوابق جنایتکارانه جهرمی در«چرخه مناسبات قدرت» و جنایتهای نظام نوشته است:« شاید این‌گونه تصور شود که ورود فرد جدیدی چون آذری‌جهرمی برای تصدی وزارت ارتباطات دال بر پذیرش نخبه جدید از بیرون از بدنه نظام نخبگی باشد اما با توجه به سابقه حضور آذری‌جهرمی در چرخه مناسبات قدرت ثابت می‌شود که اینگونه نیست»

سایت حکومتی ایسکانیوز هم علت «رشد» جهرمی درهرم قدرت در نظام را «مرهون فعالیت او در وزارت اطلاعات» دانسته است

تاجگردون عضو مجلس ارتجاع از جمله نوشته است«روحانی ...یک جوان به مجلس معرفی کرد. این روزها مورد حمله جدی قرار گرفته و اطلاعاتی از برخی از سایت‌ها به جامعه منتقل می‌شود. بازجو، مدیرکل شنود، تفتیش کننده منازل، عامل حصر، عامل لغو قرارداداپراتور دوم، مسئول شنود دفتر مطهری،... و ده‌ها موضوع دیگر. این چهره خطرناک است ...»

پور مختار عضو مجلس ارتجاع نیز گفت: «ویژگی های جهرمی پنهان کاری و عدم شفافیت است. می خواهد وزارت ارتباطات را هم به وزارت اطلاعات تبدیل کند».
لطفا به اشتراک بگذارید: