This browser does not support the video element.

مصاحبه سفیر لینکلن بلومفیلد با فاکس نیوز: تاکید بر گسترش جنبش دادخواهی

سفیر بلومفیلد، مدیرپیشین سیاستگذاری در وزارت خارجه آمریکا، در مصاحبه با فاکس نیوز با تاکید بر گسترش جنبش دادخواهی در داخل ایران و لزوم تحقیق بین المللی درباره قتل عام ۶۷ گفت:


در داخل ایران حمایتی قوی درباره تحقیقات توسط سازمان ملل در رابطه با قتل عام بزرگ در سال 1988 وجود دارد که در جریان آن بیش از ۳۰ هزار تن به سرعت اعدام شدند.


سه تن از کسانی که احکام اعدام مربوط به این قتل‌عامها را امضا می‌کردند در کابینه روحانی حضور دارند.

سفیر بلومفیلد: با اشاره به دستگیری و محاکمه جنایتکاران قتل عام سربرنیتسکا در دادگاه لاهه گفت: در حالی که میلوسوویچ و کارادیچ در لاهه به زندان افتادند، امضاکنندگان قتل عام۶۷ تحت عنوان وزیر در کابینه دولت روحانی مشغول به کار هستند!!!

وی افزود: تنها در ماه ژوئیه بیش از 101 تن در ایران اعدام شدند. در دوران روحانی، بیش از 3100 اعدام شدند و بیش از 150هزار نیرو از طریق نیروی قدس سپاه پاسداران به عراق وسوریه اعزام شدند.

 

مدیرپیشین سیاستگذاری در وزارت خارجه آمریکا، گفت ایالات متحده باید رژیم ایران را به خاطر مداخلاتش در خاورمیانه نیز مورد اعتراض قرار دهد. رژیم ایران تلاش می کند یک معبر زمینی از مرز خود تا مدیترانه از طریق عراق، سوریه و لبنان ایجاد کند. این ها چیزهایی است که آمریکا باید روی آنها متمرکز شود و هیچ ربطی هم به توافق اتمی ندارد.

سفیر بلومفیلد در مورد نقض توافق اتمی توسط رژیم آخوندی گفت: عوامل این رژیم در اروپا و آلمان به خاطر فعالیتهای مشکوک در زمینه غنی‌سازی اتمی به دام افتاده‌اند. مقاومت ایران گفته است این رژیم سایتهای مخفی دارد. همین مقاومت بود که برای اولین بار برنامه اتمی رژیم ایران را کشف کرد و رئیس جمهور وقت آمریکا نیزبه این امر اذعان کرده است.

وی افزود: رژیم ایران تلاش می کند از توافق اتمی تقریباً به مانند یک گروگان سوءاستفاده کند و مانع هر واکنشی از جانب آمریکا یا هر کشور دیگری علیه سرکوب داخلی و مداخلاتش در عراق و سوریه و یمن و سایر کشورها شود.
لطفا به اشتراک بگذارید: