This browser does not support the video element.

دیدار هیأت سناتورهای آمریکایی با مریم رجوی و واکنش هراس آلود حکومت آخوندی

خبرگزاری صدا و سیمای رژیم آخوندی۲۲مرداد۹۶: هیاتی از سناتورهای آمریکایی با مریم رجوی .... در تیرانا، پایتخت آلبانی دیدار و گفتگو کردند.‌ سناتور بلانت از کسانی بود که در انتقال سریع اعضای سازمان (مجاهدین)به پایگاه نظامی سابق آمریکا به نام کمپ لیبرتی در نزدیکی پایتخت عراق نقش مهمی داشت.

چندسال قبل، سناتور بلانت، جان مک کین و سناتور کارل لوین از جان کری، وزیر امور خارجه پیشین، خواستند حمایت از کمپ لیبرتی و تسریع در انتقال و استقرار ساکنان کمپ به کشورهای خارج از عراق، از جمله ایالات متحده را در دستور کار قرار دهد.

 

خبرگزاری سپاه پاسداران ۲۲مرداد۹۶: دیدار سناتورهای آمریکایی با مریم رجوی در آلبانی:‌ هیئتی از سنای آمریکا در یک اقدام ضد نظام با مریم رجوی در کشور آلبانی دیدار و گفتگو کردند. سناتور «روی بلانت» نایب رئیس کنفرانس جمهوریخواهان در سنا، ریاست این هیئت را برعهده داشته است؛ «جان کورنین» سناتور ارشد جمهوریخواه از ایالت تگزاس و سناتور «تـام تیلیس» دیگر عضو حزب جمهوریخواه نیز سناتور بلانت را در این سفر همراهی کرده‌اند.

در دیدار سناتورهای ایالات متحده با مریم رجوی، او از آنچه در بیانیه (مجاهدین) «مواضع قاطع» قانونگذاران آمریکا در قبال ایران و تحریم های جدید علیه سپاه پاسداران و مقامات حکومت ایران توصیف شده، استقبال کرده‌است.

در دیدار شماری از سناتورهای امریکایی بامریم رجوی در تیرانا پایتخت آلبانی سناتور روی بلانت معاون کنفرانس جمهوریخواهان در سنا، انتقال و جابجایی منافقین را به آلبانی تبریک گفت رجوی نیز از حمایتهای امریکا بویژه سناتور بلانت در انتقال سریع اعضای منافقین به پایگاه نظامی سابق امریکا بنام کمپ لیبرتی در نزدیکی پایتخت عراق قدردانی کرد. چند سال پیش سناتور بلانت، جان مک کین و سناتور کارل لوین با در خواست از جان کری، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا خواستار حمایت واشنگتن برای تسریع در انتقال و استقرار منافقین به کشورهای، خارج از عراق از جمله ایالات متحده شده بودند.

خبرگزاری نیروی تروریستی– 22مرداد96: در حالی که آگوست به دلیل آغاز تعطیلات کنگره آمریکا معمولاً ماه کم تحرکی در عرصه سیاسی این کشور محسوب می شود، هنگام بحث از اقدامات نظام ستیزانه این موضوع صادق نیست.

روزنامه هافینگتون پست گزارش داد، هیئتی متشکل از سناتورهای ارشد آمریکا اخیراً در شهر تیرانا، پایتخت آلبانی با مریم رجوی دیدار کرده اند. روی بلانت، عضو ارشد چندین کمیته در مجلس سنای مریکا (کمیته اعتبارات، کمیته قواعد و دولت، کمیته بازرگانی و کمیته حمل و نقل) ، جان کورنین، دومین مقام عالی رتبه جمهوری خواه در مجلس سنا و تام تیلیس، عضو کمیته های نیروی مسلح، قضایی و بانکداری در مجلس سنا بامریم رجوی دیدار داشته اند.

 

خبرگزاری حکومتی مهر۲۲مرداد۹۶ : سه تـن از سناتورهای ایالات متحده، به محل حضور شماری از اعضای (مجاهدین) در تیرانا، پایتخت آلبانی رفته و با «مریم رجوی» دیدار کردند.

سناتور «روی بلانت» نایب رئیس کنفرانس جمهوریخواهان در سنا، ریاست این هیئت را برعهده داشته است ...

(مجاهدین)‌ در بیانیه‌ای که در این مورد منتشر کرده می‌گویند

در دیدار سناتورهای ایالات متحده با مریم رجوی، او از آنچه در بیانیه (مجاهدین) «مواضع قاطع» قانونگذاران آمریکا در قبال رژیم ایران و تحریم های جدید علیه سپاه پاسداران و مقامات حکومت ایران توصیف شده، استقبال کرده‌است.
لطفا به اشتراک بگذارید: