This browser does not support the video element.

گسترش جنبش دادخواهی قتل عام ۶۷، اظهارات هراس آلود آخوندهای حکومتی

در ادامه ابراز وحشتهای رژیم از اوج گیری جنبش دادخواهی شهیدان قتل عام 30000 زندانی سیاسی در سال 67 با حکم خمینی، مهره ها و رسانه های حکومتی هراس نظام آخوندی را از فراگیرشدن شعار نه جلاد نه شیاد و شقه و بحران درونی رژیم برملا می کنند.

آخوند مجتبی ذوالنور نماینده مجلس ارتجاع ، در سخنرانی خود در نمایش جمعه قم ، ضمن اشاره تلویحی به اعتراف به ۳۸سال اعدام و زندان و بحران درونی رژیم برسرحکم خمینی برای قتل عام مجاهدین و اعتراض منتظری، گفت: برخی از پشت تریبون‌ های ملی اعدام مجاهدین را زیر سؤال بردند.، اما آن‌ ها به حکم شرع اعدام شدند.

آخوند محمدی عراقی، عضو خبرگان ارتجاع نیز در جلسه‌ای که در کرمانشاه علیه مجاهدین برگزار شده بود، در اظهارات هراس‌آلودی گفت : امروز دنیای استکبار در صدد تطهیر (مجاهدین) است و در پاریس برای آنها متینگ راه انداخته و سردمداران استکبار در آن شرکت می کنند.

آخوند عسگری، گرداننده ارگان موسوم به بنیاد شهید استان کرمانشاه نیز در وحشت از گسترش جنبش دادخواهی، به عوامل رژیم هشدار داد و با تکرار حرف خامنه ای گفت: مبادا آن خاطرات تلخ فراموش شود و جای شهید و جلاد عوض شود.

یک رسانه حکومتی ضمن بیان حسرت رژیم از برکناری تحمیلی آخوند دژخیم مصطفی پورمحمدی عضو هیئت مرگ در قتل عام 67 و آخوند مجید انصاری از مهره های خمینی در قتل عام زندانیان سیاسی ، آنان را شبیه آخوند روحانی معرفی کرد و نسبت به کنار گذاشته شدن آنها از کابینه آخوند روحانی در اثر بالاگرفتن جنبش دادخواهی سوزوگداز کرد.

این رسانه حکومتی نوشت: تقدیر از مردانی شبیه «روحانی» . از جمله شخصیت هایی که در نظام جمهوری اسلامی ، در مسئولیت های گوناگونی به انجام وظایف خویش اقدام کردند مجید انصاری معاون رئیس جمهور در دولت یازدهم و مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری دولت یازدهم بوده اند.

یک رسانه حکومتی پیش از این به تاثیرات جنبش دادخواهی قتل عام 67 در تحمیل برکناری آخوند دژخیم مصطفی پور محمدی به روحانی اذعان کرده و نوشته بود: به اجبار رانده شدن وزیر دادگستری از چالشهای روحانی پیش از انتخابات است.

پس از بالاگرفتن کارزار دادخواهی، خون شهیدان قتل عام 67، آخوند جلاد پورمحمدی ناگزیر به اعتراف صریح شده و گفته بود، به ارتکاب این جنایت علیه بشریت افتخار می‌کند.

در باره اعتراف ناگزیر این آخوند جلاد، رئیس جمهور برگزیده مقاومت در پیامی به تظاهرات هموطنانمان در آلمان گفت:

و حرف وزیر دادگستری دولت روحانی، دژخیم پورمحمدی این است که ما:‌ «افتخار می‌کنیم ‌دستور خدا را درباره ‌منافقین ‌اجرا کردیم».

پس خوشا پایداری مجاهدین، خوشا ایستادگی مردم ایران، زیرا آخوندها را به‌چنان ذلتی کشانده‌اند که به‌زبان خود می‌گویند افتخارشان کشتار و خونریزی است. اما مردم ما در این اعتراف ننگین، آغاز فرو ریختن نظام ولایت فقیه را می‌بینند و چنین خواهد شد.
لطفا به اشتراک بگذارید: