نمایش رسوای رژیم آخوندی برای سوء استفاده از انترپل

پرونده 195


در نیمه دوم تیرماه امسال رژیم آخوندها جلساتی در تهران به اسم «نشست کار گروه پروژه بالکان» که انترپل هم در این جلسه بوده،برگزارکرد. در این برنامه پرونده هدف رژیم از برگزاری این جلسات دنبال شده است.


در این نشست دوروزه که طی روزهای ۱۹ و۲۰ تیرماه برگزار شد، علاوه بر سردمداران سرکوب و کشتار یعنی پاسدار اشتری فرمانده نیروی انتظامی و عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، مشتی مأمور و مزدور شعبات مختلف وزارت اطلاعات را نیز برای صحنه‌پردازی علیه مجاهدین و دروغ‌گویی علیه مقاومت ایران به صحنه آورده بودند و جعلیاتی تحت عنوان نمایشگاه برای دبیر کل سازمان انترپل یورگن اشتاک چیده شده بود.


حرف مشترک سردمداران سرکوب و جنایت و عوامل حقیر وزارت اطلاعات این بود که سازمان مجاهدین «تا مدت‌ها قبل در لیست گروهک‌های تروریستی آمریکا و اتحادیه اروپا بود که چندی پیش به دلایل نامعلومی از لیست مذکور خارج گردید که این اقدام برای جامعه جهانی جای تأمل دارد». رسانه‌های رسمی حکومت آخوندی هم نوشتند «فرمانده ناجا از خروج نام مجاهدین از لیست گروه‌های تروریستی به‌شدت انتقاد کرد و گفت یکی از مهم‌ترین گروه‌های تروریستی مجاهدین است»


رژیم این جلسات را راه اندازی وانترپل را هم دعوت کرده تا حرفهای همیشگی خودش را درباره مجاهدین تکرار کند، هدف از این کار چیست؟


ولی‌فقیه ارتجاع نقشه کشیده بود که در تلافی ضربات پیاپی مجاهدین از میزبانی این نشست، علیه سازمان چیزی به دست بیاورد بخصوص بعد از برگزاری گردهمایی عظیم مقاومت ایران در پاریس. از سوی دیگر، با گسترش جنبش دادخواهی در داخل ایران و در سطح بین‌المللی، سردمداران رژیم آخوندی از ترس اینکه به دادگاه‌های بین‌المللی فراخوانده شوند، نعل وارونه می‌زنند.


بیشتر بخوانید:

سو‌ء استفاده از انترپل

 
لطفا به اشتراک بگذارید: