This browser does not support the video element.

جنبش دادخواهی – مهدی ابریشمچی – شکست رژیم در مقابله با جنبش دادخواهی

ویژه برنامه جنبش دادخواهی - ۱۴مرداد ۱۳۹۶

مهدی ابریشمچی در گفتگو با برنامه جنبش دادخواهی به این سؤال پاسخ می‌دهد که چرا رژیم ناتوان از رویارویی با جبنش دادخواهی است.

مهدی ابریشمچی به نقش منحصر به فرد خمینی در قتل عام مجاهدین در سال۶۷ اشاره می کند و می افراید توطئه تمامی باندهای رژیم که دست در دست هم تلاش می کردند چهره دیگری از خمینی را ارائه بدهند و به نسل جوان این چنین وانمود کنند که گویا خمینی بویی از رأفت و عطوفت انسانی برده است توسط جنبش دادخواهی به طور کامل درهم شکسته شده است و اکنون به روشنی به اثبات رسیده است که هیچ کس دیگری در رژیم به اندازه خمینی به این واقعیت پی نبرده بود که تا یک مجاهد خلق وجود دارد رژیم آخوندی قادر به تثبیت حکومتش نیست. از همین رو بود که خمینی از سالها پیش به این نتیجه رسیده بود که تنها راه برای مقابله با خطر مجاهدین کشتار تک به تک آنها تا نفر آخر است.

مهدی ابریشمچی تأکید می کند مؤثرترین سلاح برای شقه کردن رژیم و کشاندن بیش از پیش آن به ورطه سرنگونی، جنبش دادخواهی است. باید رژیم ولایت فقیه را بیش از پیش با اثار فروپاشنده پیامدهای قتل عام سال۶۷ روبرو کرد. وی تأکید می‌کند هر چه جنبش دادخواهی پیشرفت کند باندهای درونی رژیم بیش از پیش شقه شده و تلاش می‌کنند از ولایت فقیه فاصله بگیرند. مهدی ابریشمچی هموطنان را به تلاش هر چه بیشتر برای ریختن جام زهر حقوق بشر به حلقوم رژیم ولایت فقیه از طریق پیشبرد جنبش دادخواهی فرا می‌خواند.

.
لطفا به اشتراک بگذارید: