تشدید درگیری در راس رژیم و استمرار وحشت از سرنگونی بعد از نمایش تنفیذ




  • شقه رژیم و ترس از سرنگونی




آخوند علم الهدی، امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در مشهد، به آخوند روحانی گوشزد کرد که بدون تنفیذ خامنه‌ای ریاست جمهوری او نامشروع است. وی هم‌چنین از شقه رژیم پس از نمایش انتخابات وخطرسرنگونی ابراز نگرانی کرد.


 آخوند علم الهدی :دقیقا مسئله یی که امروز دنیای استکبار و آمریکا در مورد ما فکر کرده که بتواند با یک توطئه های سیاسی, شگردهای سیاسی, با یک نفوذ سیاسی در داخل کشور و در تشکل های داخل کشور بتواند اساس نظام ما را براندازی کند.


این مشکلی که امروز ما داریم با یک عده آدم هایی که از یک طرف خودشان را مسلمان, متدین میدانند و از یک طرف تو عرصه های سیاسی مبانی سیاست را از مبانی دین جدا می کنند.


مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ دیروز حکمی که به رئیس جمهور دادند فرمودند من شما را به ریاست جمهوری منصوب می کنم, یعنی فقط نصب ولی امر و نصب امامت از طاغوت بودن این حاکمیت رو خارج می کند.نیویورک تایمز درباره دور دوم ریاست جمهوری حسن روحانی نوشت: برخی کارشناسان دستگیری برادر او به اتهام فساد را قیمت سیاسی انتخابات مجدد روحانی تلقی می‌کنند.


نیویورک تایمز درباره دور دوم ریاست جمهوری حسن روحانی نوشت: برخی کارشناسان دستگیری برادر او به اتهام فساد را قیمت سیاسی انتخابات مجدد روحانی تلقی می‌کنند.



 


نیویورک تایمز افزود: دلسردی از روحانی حتی در میان رأی‌دهندگان به او در حال افزایش است چرا که او به وعده‌هایش عمل نمی‌کند و کاندیداهای کابینه‌اش را به تأیید خامنه‌ای می‌رساند. روحانی به‌جای این‌که شخصاً وزرایش را انتخاب کند در دو ماه گذشته بیش از معمول در حال کسب مشورت از خامنه‌ای بوده است.


این روزنامه نوشت: ترامپ تحریمات جدیدی را امضا کرد که توافق اتمی به‌عنوان دستاورد اصلی روحانی در دور اول ریاست جمهوریش را تضعیف می‌کند.


 در همین حال ابراز وحشت مهره های حکومت آخوندی از بحرانهای گریبانگیر رژیم و خطر سرنگونی هم‌چنان ادامه دارد.


استمرار وحشت از سرنگونی بعد از نمایش تنفیذ


خامنه ای در نمایش تنفیذ ریاست جمهوری با یادآوری «حضور دشمن و ترفندهای دشمن» و خطر «التهاب آفرینی» و «دو دستگی» به روحانی هشدار داد که «اینها نشانه ها ی آن است که بیشتر مراقب باشید» و آخوند روحانی متقابلا از شرایطی یاد کرد که « با یک انقلاب یا شورش حاکمان گویا ناگهان از خواب بیدار میشوند و تازه صدای مردم را می شنوند». همزمان و پس از این اظهارات بار دیگر زنگهای هشدار نسبت به سرنگونی نظام از سوی مقامات و مهره ها و رسانه های هر دو باند برخاست:


آخوند احمد خاتمی با اشاره به بحرانهای داخلی و خارجی نظام از جمله گفت:« امروزه وحدت از نان شب هم واجبتر است، چرا که دشمنان ما بیش از هر زمانی بر طبل مخالفت می کوبند... اتحادیه اروپا و آمریکا در مخالفت با برجام نشان دادند که با اصل نظام مخالف هستند و برای آنها اصولگرا و اصلاح طلب معنایی ندارد».


پاسدار محسن رضایی نیز هشدار داد« دشمن توهم توطئه نیست؛ دشمن را جدی بگیرید. بر خلاف آنچه عده‌ای القا می‌کنند، توهم توطئه نیست.


آخوند جلاد رئیسی نیز با یاد آوری ضرباتی که نظام از مقاومت ایران دریافت کرده است به تزلزل و روحیه باختگی نیروهای رژیم اذعان کرد و از جمله گفت:


این شرایط شرایط جامعه ما است مردم بهوش باشند نه به حرف منافقین کنند نه به حرف افراد ضعیف الایمان کنند نه به حرف افراد المرجفون فی المدینه و شایعه پراکنان کنند.


گاهی شرایط به نحوی است که انسانهای دل داده به خدا هم با توجه به اینکه یک ایمان محکم و مستحکم و راسخی ندارند دچار اضطراب و تزلزل میشوند و در دل اونها شایعه پراکنان منافقین تاثیرگذار میشه و این خیلی شرایط دشواری است

لطفا به اشتراک بگذارید: