This browser does not support the video element.

امضای دونالد ترامپ تحریمهای شدید آمریکا علیه سپاه خامنه ای را به قانون تبدیل کرد

تبدیل لایحه اچ.آر. 3364 به قانون ایالات متحده

با امضای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا

 

با امضای این قانون ، تحریمهای شدید آمریکا علیه

سپاه پاسداران رژیم ولایت فقیه

و مهره های وابسته‌ به آن به خاطر فعالیت‌های تروریستی

برنامه موشکی و نقض حقوق بشر اعمال می شود

 

رئیس جمهور آمریکا قانون تحریم‌های مصوب سنا و کنگره علیه رژیم آخوندی و سپاه پاسداران و کره شمالی و روسیه را امضاء کرد.

با امضای این قانون ترامپ ظرف ۹۰ روز, سپاه پاسداران رژیم ولایت فقیه و مهره های وابسته‌ به آن در خارج از ایران را به خاطر فعالیت‌های تروریستی تحریم کند.

با امضای لایحه اچ.آر. 3364 توسط رئیس جمهور، این لایحه که با اکثریت قریب باتفاق اعضای مجلس نمایندگان و سنای آمریکا به تصویب رسیده بود به قانون رسمی و مصوب ایالات متحده تبدیل شد.

این لایحه که در برگیرنده تحریمهای جدید علیه رژیم آخوندی، کره شمالی و روسیه است هفته گذشته در مجلس نمایندگان آمریکا با اکثریت 419 رای مثبت در برابر تنها سه رای منفی و در مجلس سنا با اکثریت 98 رأی مثبت در برابر تنها 2 رأی منفی به تصویب رسیده بود.

تصویب لایحه اچ.آر. 3364 برای مقابله با فعالیت‌های بی‌ثبات‌کنندة رژیم آخوندی و تبدیل آن به قانون یک پیروزی بزرگ برای کارزار مقاومت ایران برای تحریم و لیست گذاری تروریستی ارگان اصلی تروریسم و صدور بنیادگرایی و سرکوب فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران است.

به دنبال تصویب لایحه تحریمها در مجلس نمایندگان و سنای آمریکا مبنی بر اعمال تحریمهای جدید علیه رژیم آخوندی به خاطر نقض حقوق بشر و تولید و تکثیر موشکهای بالستیک و همچنین به خاطر اعمال تحریم علیه سپاه پاسداران به خاطر تروریسم رئیس جمهور برگزیده مقاومت بر ضرورت اعمال بلادرنگ و همه جانبه این نامگذاری و تحریمها، با همه الزامات آن تاکید کرد و گفت: هیچ راهی برای فرار رژیم و ارگانهای رسمی و غیر رسمی و طرف حسابهای داخلی و خارجی آن نباید باقی گذاشت. وی از سایر کشورهای جهان به ویژه اتحادیه اروپا و کشورهای منطقه خواست به این تحریمها بپیوندند و اجازه ندهند رژیم آخوندی روابط و تجارت با این کشورها را به وسیله یی برای سرکوب داخلی و صدور تروریسم و جنگ افروزی تبدیل کند. وی افزود: علاوه بر اعمال بلادرنگ تحریمها علیه سپاه پاسداران و ارگانهای مرتبط با آن، اخراج سپاه پاسداران و شبه نظامیان وابسته به آن از منطقه به خصوص از سوریه و عراق لازمه اجرای این قانون و لازمه پایان دادن به جنگ و بحرانی است که تمامی منطقه را فرا گرفته است.
لطفا به اشتراک بگذارید: