This browser does not support the video element.

وحشت سران و باندهای نظام بدنبال تصویب تحریم های جدید علیه رژیم و سپاه پاسداران

تنش و ترس و سراسیمگی در حاکمیت آخوندی براثر تحریمهای جدید آمریکا به خاطر برنامه موشکی، نقض حقوق بشر و تروریسم، که به طور ویژه سپاه پاسداران ولایت فقیه را هدف قرار داده؛ و هم چنین به خاطر زیر سوال رفتن برجام، هم چنان ادامه دارد.


به دنبال تشکیل جلسه سران سه قوه نظام آخوندی که موضوع آن تحریمهای اخیر آمریکا بود، آخوند حسن روحانی بدون این که از سرنوشت برجام و برجامهای بعدی حرف بزند، گفت، باید در برابر این تحریم مقابله به مثل انجام شود.وی اما جوابگویی را به مجلس آخوندی پاس داد و افزود : مجلس اقداماتی را انجام خواهد تا آمریکاییها بدانند بیشترین خسارت را از این‌گونه اقدامات خود خواهند برد.

آخوند روحانی هم چنین در آستانه مراسم تنفیذ ریاست جمهوریش برای دور دوم به مجیزگویی از خامنه ای و سپاه پاسداران پرداخت و گفت: سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و سایر نیروهای امنیتی مورد حمایت رهبر و سه قوه هستند. امروز بین قوای سه گانه و سایر ارکان نظام تحت نظر رهبر، وحدت و انسجام وجود دارد و همه قوا از نیروهای مسلح که حامی این نظام هستند حمایت خواهند کرد و کسی نخواهد توانست صدمه‌ای به قدرت نیروهای مسلح وارد کند.

 

عراقچی معاون وزارت خارجه رژیم، درباره تحریمهای سپاه پاسداران از سوی آمریکا گفت: سپاه پاسداران همین الان هم در تحریم است. وی افزود: تا الان سپاه به دلیل موشکی و حقوق‌‌بشر در تحریم بوده و سپاه قدس به دلیل تروریسم، از این به بعد کل سپاه به دلیل تروریسم مورد تحریم قرار می‌گیرد.

ولایتی، مشاور خامنه‌ای نیز با ابراز نگرانی از چشم‌انداز لغو برجام گفت: ما به برجام پایبند بوده‌ایم و آمریکا حق ندارد آن را یک جانبه نقض کند.

 

« پشت بایکوت و تحریم، براندازی و مقابله و سرنگونی نظام خوابیده است، آن هم به صورت نرم، پیچیده و بی ‌سر و صدا». این پیام را رسالت ارگان باند مؤتلفه از تحریم های اخیر علیه نظام گرفته است. «سرنگونی» و «براندازی نظام» پیامی است که کارگزاران نظام را از همه سو به وحشت انداخته است:

 

فواد ایزدی مهرة اطلاعاتی رژیم هشدار داد: «وضعیتی که امروز در آن هستیم به دلیل دو مسئله کلی خارجی و داخلی است. مسئله خارجی بحث آمریکا است که به دنبال سرنگونی نظام است. مشکل دیگر ما در بعد داخلی است. عده ای در کشور هستند که متوجه سیاست خارجی آمریکا نمی شوند. عملکرد و رفتار آنها به ادامه این قبیل اقدامات و اعمال تحریمهای بیشتر علیه ما منجر می شود. در جهت حل مشکل داخلی نیز باید برخی از دوستان متوجه ... بشوند تا از این وضعیت فعلی خارج شویم و این حالت بی حالی و خواب‌آلودگی که در مجلس وجود دارد را اصلاح کنیم.

 

 

آخوند احمد خاتمی با بیان این که « توطئه‌ی اصلی دشمنان براندازی نظام و انقلاب است» به نفرت روز افزون از رژیم اذعان کرد و افزود: « هرچه از عمر نظام می‌گذرد، عمق کینه و نفرت دشمنان نیز افزایش یافته و توطئه‌های براندازی حکومت نیز در آن‌ها بیشتر و بیشتر می‌شود». وی که تلاش داشت اسمی از مقاومت ایران نیاورد با ابراز وحشت از «دشمنان نظام» که «هیچ ترسی از برخورد سخت ندارند» گفت « دشمنان از اول انقلاب پایشان را در یک کفش قرار داده بودند تا نظام را براندازند و این مسیر را شروع کردند... باید هوشیار بود».

 

پاسدار سنایی معاون سیاسی سپاه نیز به نفرت عمومی از نظام اذعان کرد و گفت:« در بدنه مردم «رأی لج» وجود داشته و قصد به چالش کشیدن مجموعه ارزشی دیده می‌شود، البته شکاف‌هایی در جامعه ایجاد شده که بسیار خطرناک است»

 

به دنبال اوج گرفتن کشمکشهای میان دستگاه قضایی خامنه‌ای و احمدی‌نژاد و باند او، آخوند احمد خاتمی گفت: بیماری مشائیسم رواج یافته است و این بیماری شامل خیلیها شده است. احمدی‌نژاد توجهی به این که این فرد نباید در دفترش باشد نداشت و «توجهی به بیانات و تذکرات» خامنه‌ای نداشت.

 

هم‌چنین دادستان دیوان عالی محاسبات رژیم اعلام کرد که احمدی‌نژاد، به دلیل محکومیت در هفت پرونده نفتی و غیرنفتی، ممنوع‌الخروج و ممنوع‌المعامله شده است.
لطفا به اشتراک بگذارید: