This browser does not support the video element.

سخنرانی محمد الشیخلی در سمینار عربی و بین المللی سرنگونی رژیم آخوندی ایران

گردهماییهای سه روزه مقاومت

سمینار شخصیتهای عربی و بین‌المللی:

”سرنگونی رژیم آخوندی


ضرورت پایان جنگ و تروریسم در خاورمیانه“


11تیر 1396

محمد الشیخلی – حقوقدان از عراق


بسم الله الرحمن الرحیم

منتهای افتخار و تقدیر و سپاس من است که در این جلسه پر ارزش و با حضور این برگزیدگان عالیقدر، شخصیتهای پشتیبان آزادی و عدالت در جهان شرکت میکنم. صریح بگویم، علاقه داشتم که گوش میدادم به بحثها و بررسیهایی که به هدف این جلسه بپردازد و به ما راههایی را برای محقق کردن این هدف باشکوه و عالی که خودش را در سرنگونی رژیم آخوندی نشان میدهد، ارائه دهد.

رژیمی که بر گرده مردم ایران و کشورهای عربی و خاورمیانه از سال 1979، نشسته است. یعنی از زمانی که به اصطلاح انقلاب خمینی آغاز شد و شعار صدور انقلاب خمینی را درکشورهای عربی سرداد و این اولین قانون شکنی بود که خمینی به آن دست زد وبه وسیله آن میثاقهای بینالمللی و عرفهای بینالمللی و متون و اسناد بینالمللی در ارتباط با ضرورت دخالت نکردن در امور دیگران را زیرپا گذاشت، اما خمینی این شعار را سر داد و این اولین تخلف بود.

ما بهعنوان خلقهای عرب در سنگر حق قرارگرفتهایم و در کنار کسانی که از آزادی و از عدالت در این جهان دفاع میکنند ایستادهایم. ازجمله آنها بیشک سازمان مجاهدین خلق است که با آنها و بهطور مشخص با برادران و خواهران مجاهد خلق و ساکنان اشرف بودیم در عراق بودیم. و من افتخار میکنم که برای سالیان و دهههای طولانی وکیل برادران و خواهران در اشرف بودم.

بنابراین ما خواهان آن هستیم از این همین مکان وتأکید میکنیم که ما آویختهایم به اصول پاک و شرافتمندانه در کار بین کشورهای عربی و خلقهای عرب با مردم ایران و کشور نوین ایران که به خواست خداوند با رهبری برادران و خواهران در سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران فراخواهد رسید.

باید سر افعی در تهران قطع شود که همان رژیم پلید آخوندی است و پس از آن تمامی بازوهای خونریز که این رژیم آنها را در کشورهای عربی کاشته است. پایان خواهد یافت

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
لطفا به اشتراک بگذارید: