نشنال اسکاتلند:‌استقبال مریم رجوی از تحریمهای کنگره آمریکا علیه رژیم ایران

مریم رجوی: سالهاست شورای ملی مقاومت مصرانه از غرب خواسته است که سپاه پاسداران را بعنوان یک سازمان تروریستی نامگذاری کند


  نشنال اسکاتلند نوشت:‌ رأی قاطع سنای آمریکا علیه رژیم ایران که متهم به نقض حقوق بشر و حمایت از تروریسم توسط سپاه پاسداران است،


از سوی مریم رجوی، پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران مورد استقبال قرار گرفت.


او گفت سالهاست شورای ملی مقاومت مصرانه از غرب خواسته است که سپاه پاسداران را بعنوان یک سازمان تروریستی نامگذاری کند


مریم رجوی گفت، ”سیاست مماشات با دیکتاتوری مذهبی ملاها، راه را برای تاخت و تاز سپاه پاسداران و نیروهای نیابتی آن در سراسر منطقه هموار کرد ”. 


رجوی افزود، این تحریم ها باید فورا و بطور کامل به اجرا درآیند و هیچ گریزگاهی نباید وجود داشته باشد که به رژیم اجازه دهد از این مجازاتها طفره برود. 


او از سایر کشورها، بخصوص کشورهای اروپایی و خاورمیانه ای خواست که تحریمهای مشابهی را تصویب کنند تا به رژیم فرصت ندهند که از روابط دیپلماتیک و تجاری اش با آنها بهره برداری کند... 


رجوی گفت، این تحریم ها باید با عمل علیه مقاماتی که مسؤل شکنجه و اعدام، بخصوص قتل عام 30000 زندانی سیاسی در 1988 هستند، تکمیل گردد. در صدر این لیست، علی خامنه ای قرار دارد. 


رجوی افزود، ”برسمیت شناختن خواست مردم ایران و حق سرنگونی ملاها و نیز برقراری دمکراسی و آزادی، بزرگترین کمک به صلح و آرامش در خاورمیانه و در جهان است ”.




[caption id="attachment_15224" align="alignnone" width="689"]مریم رجوی: استقبال از تحریمهای جدید و تاکید بر ضرورت اعمال کامل و فوری مریم رجوی: استقبال از تحریمهای جدید و تاکید بر ضرورت اعمال کامل و فوری[/caption]

بیشتر بخوانید :


مریم رجوی: استقبال از قانون تحریمهای جدید و تاکید بر ضرورت اعمال کامل و فوری آنها



اخراج پاسداران و شبه نظامیان از منطقه لازمه اجرای این قانون است


خانم مریم رجوی رییس جمهور برگزیده مقاومت ایران از تصویب لایحه قانونی در مجلس نمایندگان و سنای آمریکا مبنی بر اعمال تحریمهای جدید علیه رژیم آخوندی به خاطر نقض حقوق بشر و تولید و تکثیر موشکهای بالستیک و همچنین به دلیل تحریم علیه سپاه پاسداران به خاطر تروریسم استقبال کرد و افزود:



مقاومت ایران از سالها قبل بر ضرورت نامگذاری سپاه پاسداران به مثابه حافظ تمامیت رژیم آخوندی و بازوی اصلی آن در سرکوب و صدور تروریسم و بنیادگرایی در لیستهای تروریستی تاکید کرده بود


اما مماشات با دیکتاتوری آخوندی درست به عکس راه را برای تاخت و تاز پاسداران و مزدورانشان در تمام منطقه باز گذاشته بود.


خانم رجوی بر ضرورت اعمال بلادرنگ و همه جانبه این نامگذاری و تحریمها، با همه الزامات آن تاکید کرد و گفت: هیچ راهی برای فرار رژیم و ارگانهای رسمی و غیر رسمی و طرف حسابهای داخلی و خارجی آن نباید باقی گذاشت. وی از سایر کشورهای جهان به ویژه اتحادیه اروپا و کشورهای منطقه خواست به این تحریمها بپیوندند و اجازه ندهند رژیم آخوندی روابط و تجارت با این کشورها را به وسیله یی برای سرکوب داخلی و صدور تروریسم و جنگ افروزی تبدیل کند.وی افزود: علاوه بر اعمال بلادرنگ تحریمها علیه سپاه پاسداران و ارگانهای مرتبط با آن، اخراج سپاه پاسداران و شبه نظامیان وابسته به آن از منطقه به خصوص از سوریه و عراق لازمه اجرای این قانون و لازمه پایان دادن به جنگ و بحرانی است که تمامی منطقه را فرا گرفته است.


خانم رجوی گفت اعمال تحریم های همه جانبه علیه رژیم آخوندی بایستی با اقدام فوری علیه مسئولان اعدام و شکنجه و بویژه قتل عام زندانیان سیاسی در سال 1367 و در راس آنها خامنه ای ولی فقیه رژیم تکمیل شود. آنها باید بخاطر 38 سال جنایت علیه بشریت در مقابل عدالت قرار بگیرند. راه حل نهایی بحران منطقه، سرنگونی رژیم نامشروع آخوندی به دست مردم و مقاومت ایران است. برسمیت شناختن حق و خواست مردم ایران برای سرنگونی آخوندها و استقرار آزادی و دمکراسی در ایران بزرگترین کمک به صلح و آرامش در منطقه و جهان است.


دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران


5 مرداد 1396( 27 ژوییه 2017)


مریم رجوی از تحریمهای جدید کنگره آمریکا علیه ایران استقبال کرد 

لطفا به اشتراک بگذارید: