تحریم جدید ‌آمریکا و تشدید تخاصمات باندهای درونی رژیم

تصویب ۹۸ به ۲لایحه تحریمهای رژیم در سنای آمریکا، در درون نظام ولوله‌یی به راه انداخته است:


سایت تلگرامی پاسدار حسن عباسی- ۵مرداد:«من دانشگاه به دانشگاه، بیش از دویست، سیصد تا دانشگاه رفتم تو سه سال گذشته زدم تو سرم گفتم جوونا مردم مسئولان آمریکا تا قانون یوترن را ورنداره ما در مسأله مذاکره با آمریکاییها در قضیهٔ هسته‌یی به نتیجه‌یی نمی‌رسیم. این چرخه دلار اگه برداشته نشه هیچ بانکی نمی‌تونه با ما کارکنه. آمریکا در این موارد باید این تعهد را بدهد. آمریکا تعهد را نداد... گوش ندادن نتیجه طبیعیش چی شد؟ شد اینی که امروز دیدید. آقایون امروز سرشون را نمی‌تونن بگیرن بالا، قضاوت تاریخ، قضاوت تاریخ در مورد حسن روحانی و ظریف و علی لاریجانی و کسانی که برجام را بر سفره این ملت گذاشتند قضاوت تاریخ قضاوتی بدتر از عهدنامه ترکمن چای و گلستانه. باور کنید به یکی دو سال آینده نمی‌رسه تمام ملت ایران لعن و نفرین می‌کنند کسانی را که درگیر این قضایا بودند. از جمله خود آقای ظریف و دوستان دوروبرش را».


سایت خبری شهیدنیوز- ۶مرداد به نقل از پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخصیص مصلحت نظام می‌نویسد: «تحریمهای جدید آمریکا علیه ایران، یکی از بدترین نوع تحریمها است و فصل سه آن، استراتژی براندازی جمهوری اسلامی است».

شبکه خبری امتداد- ۶مرداد از آخوند مصلحی سرکرده پیشین وزارت بدنام اطلاعات نقل قول می‌کند که با اشاره به قرار گرفتن نام سپاه در لیست تحریمهای جدید گفته است: «آمریکا روز قبل مذاکره با طرف ایرانی از گزینه نظامی روی میز حرف می‌زد و لذا همین امر موجب شد تا مذاکره‌کنندگان ما دچار اشتباه شوند». مصلحی با بیان این‌که دشمن در چهار محور قصد تغییر دارد بیان کرد: «نخستین تغییر در واژه‌های انقلاب است که قصد دارند واژه قدرتهای بزرگ را جایگزین استکبار کنند... و دومین مورد تغییر در مقدسات است که متأسفانه نیروهای ارزشی را تندرو خطاب می‌کنند. سومین تغییر در نهادها است و هجمه‌ها علیه سپاه نمونه‌ای از این تغییر است... و چهارمین مورد تغییر در شخصیتها است که دشمن به‌صورت پیوسته بر روی آن کار کرده است»

سایت حکومتی رجانیوز از باند خامنه‌ای نیز روز ۶مرداد نوشته است: «برجام در منقل سنای آمریکا سوخت. کارشناسان این تحریم را جامع‌ترین بسته تحریمی آمریکا علیه (نظام) در طول تاریخ می‌نامند و از آن به‌عنوان سیاه چاله تحریم یاد می‌کنند».

نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع هم می‌گوید: «دیگر کسی نمی‌تواند با توجه به تحریم‌های جدید آمریکا به دیپلوماسی لبخند امیدوار باشد... مسئولان آمریکایی با این اقدام خود نشان دادند که اصلاً به برجام توجهی نمی‌کنند، بنابراین هر دستگاه و نهادی باید با همه توان وارد میدان شود از جمله دستگاه دیپلوماسی که باید به شکل انقلابی و قاطعانه با قانون شکنی‌ها و نقض عهد آمریکایی‌ها برخورد کند». (خبرگزاری حکومتی تسنیم ۶مرداد ۹۶)
لطفا به اشتراک بگذارید: