This browser does not support the video element.

سخنرانی هشام نجار در سمینار عربی و بین المللی، گردهمایی سه روزه مقاومت ایران

 

گردهماییهای سه روزه مقاومت

سمینار شخصیتهای عربی و بین‌المللی:

”سرنگونی رژیم آخوندی

ضرورت پایان جنگ و تروریسم در خاورمیانه“

11تیر 1396

 

هشام نجار: از رهبران جامعه سوریهای مقیم امریکا


سلام علیکم، خواهران وبرادران گرامی

تشکر می کنم از برگزار کنندگان این سمینار وکنفرانسی که دیروز برگزار شد که از هر لحاظ موفق بود. امیدواریم که این کنفرانسها به سطوح بالاتر ارتقا یابد که در آن عمل بیش از گفتار باشد.

من از شهر حلب هستم که جمعیتش 4.5 میلیون نفر است که با هم زندگی میکنند، مثل برادر، مسیحی، مسلمان، ارمنی و از همه ملیت ها.

برادران، 7 سال پیش عبارت داعش را نشنیده بودیم. در سایتهای اجتماعی میخواندیم اما آن را نمی فهمیدیم. ای برادران آن را نمیفهمیدیم. تا اینکه به سرعت گسترش یافت. هیچ گروهی به این سرعت رشد نکرد اگر که در آزمایشگاههای خاصی که توسط رژیمهای فاسد اداره می شوند، گذاشته نشوند تا اینکه از جیب خلقها به حیات خود ادامه دهند. آزمایشگاههایی که در آن داعش و غیره ساختند تا اینکه بر مردم کنترل داشته باشند. کسی که تروریسم را هدایت می کند از حزب الله است و از رژیم ایران و از باند اسد و رژیمش. اینها هستند که تروریسم را ساختند تا اینکه بمانند و به کشتار مردمشان ادامه دهند و به حاکمیت این رژیمها ادامه دهند.

ای برادران،

رژیمهای فاسد میخواهند که خودشان را با یک چیز بسیار با ارزش بپوشانند. از این رو این رژیم و رژیم اسد خودشان را بنام مقاومت و حمایت از مقاومت میپوشانند. این رژیمها همیشه با یک پوشش نازک خود را می پوشانند. اما خلقها آنها را رسوا خواهند ساخت و پیروز خواهند شد.

ای برادران. این درست است همانطور که برادرمان از تونس گفت که رژیم های تروریستی باقی میماند، اما مطمئن باشید که 90 درصد تروریسم با سرنگونی این دیکتاتورها سرنگون خواهند شد. نمیتواند که بدون اینها تروریستی وجود داشته باشد.

ای برادران، سخنانم را تمام میکنم و میگویم: من خوشبین هستم به رغم همه نکات منفی. همه نکات منفی. اما حرف نیاز به عمل دارد که پشتیبانی شود. تنها حرف کافی نیست. در آنجا (ایالات متحده) سوریهای فعال حضور دارند و ایرانیها هم هستند. اتحاد باید که یک اتحاد قوی باشد. و با این حساب این دو رژیم در منطقه یعنی رژیم آخوندها و رژیم سوریه از منطقه حذف خواهند شد و من از این مسئله مطمئن هستم. ای برادران، انقلاب سوریه پیروز خواهد شد. انقلاب ایران پیروز خواهد شد. فرصتی نمانده. غیر ممکنی نداریم. امید بسیار داریم اما باید که یکپارچه کارکنیم. خداوند توفیق می دهد. والسلام علیکم و رحمت الله وبرکاته.
لطفا به اشتراک بگذارید: