This browser does not support the video element.

سخنرانی حازم المجالی در سمینار عربی و بین المللی

گردهماییهای سه روزه مقاومت


سمینار شخصیتهای عربی و بین‌المللی:


”سرنگونی رژیم آخوندی


ضرورت پایان جنگ و تروریسم در خاورمیانه“


11تیر 1396

 

حازم المجالی – نماینده پارلمان اردن

بسم الله الرحمن الرحیم

وقتی که وارد سالن شدم، از این تیتر استقبال کردم: سرنگونی رژیم آخوندها پایان جنگ و تروریسم در خاورمیانه. چرا که واقعا از دهه هشتاد قرن گذشته، رژیم ایران باعث و بانی همه مشکلات تا به امروز بوده است.


شاهد افزایش نقش منفی رژیم ایران هستیم چه بلحاظ دخالت مستقیم و یا غیر مستقیم مثل دخالتهایش در عراق و سوریه و لبنان ویمن و بحرین و همچنین صدور بحران به کشورهای همسایه.

برادران حاضر در کنفرانس،

برای اینکه خاورمیانه از صلح برخوردار شود، باید که عدالت برای مردم فلسطین میسر شود و دخالتهای تخریبی در منطقه متوقف شود. برادران، من از اردن سرزمین بردباری بین مذاهب و ملیت ها آمدهام. کشوری که آغوشش را به روی میلیونها پناهنده سوری (آواره شده) در نتیجه سرکوب رژیم سوریه و با حمایت مستقیم رژیم ایران باز کرده است. برادران، زمان آن رسیده است که یک راه حل مسالمتآمیز برای بحران سوریه و برپایی کشور مستقل فلسطین ایجاد شود و به نفوذ رژیم ایران در منطقه پایان داده شود. در این صورت فقط امنیت و ثبات ملتهای منطقه محقق می شود. از جمله برای مردم برادر ایران که شایسته زندگی در یک نظام دمکراتیک واقعی هستند و نه تحت حاکمیت رژیم آخوندهای سرکوبگر از این تریبون درود می فرستم و درود همه برادران را به هر مجاهد خلقی. متشکرم بخاطر دعوتتان و از اینکه این فرصت را به من برای سخن دادید، و السلام علیکم و رحمت الله وبرکاته
لطفا به اشتراک بگذارید: