This browser does not support the video element.

تحریمها، تشدید تخاصمات در وحشت از توفان تغییر

 

پاسدار عباسی: من دانشگاه به دانشگاه، بیش از دویست، سیصدتا دانشگاه رفتم تو سه سال گذشته زدم تو سرم گفتم جوونا مردم مسولین آمریکا تا قانون یوترن را ورنداره ما در مسله مذاکره با آمریکاییها در قضییه هسته یی به نتیجه یی نمی رسیم. این چرخة دلار اگه برداشته نشه هیچ بانکی نمی تونه با ما کارکنه. آمریکا در این موارد باید این تعهد را بدهد. آمریکا تعهد را نداد. گوش ندادن نتیجه طبیعیش چی شد؟ شد اینی که امروز دیدید. آقایون امروز سرشون را نمی تونن بگیرن بالا، قضاوت تاریخ، قضاوت تاریخ درمورد حسن روحانی و ظریف و علی لاریجانی و کسانی که برجام را بر سفره این ملت گذاشتند قضاوت تاریخ قضاوتی بدتر از عهدنامه ترکمن چای و گلستانه. باور کنید به یکی دو سال آینده نمی رسه تمام ملت ایران لعن و نفرین می کنند کسانی را که درگیر این قضایا بودند. از جمله خود آقای ظریف و دوستان دوروبرش را.

پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخصیص مصلحت نظام گفت : «تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، یکی از بدترین نوع تحریم ها است و فصل سه آن، استراتژی براندازی جمهوری اسلامی است».


آخوند مصلحی سرکردة پیشین وزارت بدنام اطلاعات نیز با اشاره به قرار گرفتن نام سپاه در لیست تحریمهای جدید گفت: آمریکا روز قبل مذاکره با طرف ایرانی از گزینه نظامی روی میز حرف می‌زد و لذا همین امر موجب شد تا مذاکره کنندگان ما دچار اشتباه شوند. مصلحی با بیان اینکه دشمن در چهار محور قصد تغییر دارد بیان کرد: نخستین تغییر در واژه‌های انقلاب است که قصد دارند واژه قدرت‌های بزرگ را جایگزین استکبار کنند ... و دومین مورد تغییر در مقدسات است که متاسفانه نیروهای ارزشی را تندرو خطاب می‌کنند. سومین تغییر در نهادها است و هجمه‌ها علیه سپاه نمونه‌ای از این تغییر است ... و چهارمین مورد تغییر در شخصیت‌ها است که دشمن به صورت پیوسته بر روی آن کار کرده است.

نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع: دیگر کسی نمی‌تواند با توجه به تحریم‌های جدید آمریکا به دیپلماسی لبخند امیدوار باشد... مسئولان آمریکایی با این اقدام خود نشان دادند که اصلا به برجام توجهی نمی‌کنند، بنابراین هر دستگاه و نهادی باید با همه توان وارد میدان شود از جمله دستگاه دیپلماسی که باید به شکل انقلابی و قاطعانه با قانون شکنی‌ها و نقض عهد آمریکایی‌ها برخورد کند.

یک رسانه باند خامنه ای درباره تصویب تحریمها توسط سناآمریکا نوشت برجام درمنقل سنای آمریکا سوخت کارشناسان این تحریم را جامع ترین بسته تحریمی آمریکا علیه نظام درطول تاریخ مینامند وازآن بعنوان سیاه چاله تحریم یاد می کنند.
لطفا به اشتراک بگذارید: