گزارشی از بحرانهای درونی رژیم برسر ترکیب کابینه روحانی

آخوند روحانی در دیدار با سرکردگان سپاه به کرنش در برابر ولی فقیه ارتجاع و حمایت از پاسداران پرداخت.


امام جمعه جنایتکار بیرجند استعفا داد.


خبرهایی پیرامون بحرانهای درونی رژیم آخوندی اخبار این ساعت راادامه می دهیم


در آستانه نمایش تنفیذ و تشکیل کابینه جدید رژیم، و در بحبوحه جدال باندهای حکومتی بر سر ترکیب کابینه، آخوند روحانی در دیدار با سرکردگان سپاه به کرنش در برابر ولی فقیه ارتجاع و حمایت از پاسداران پرداخت.


به نوشته سایت آخوند روحانی، در این دیدار رئیس جمهوررژیم با قدردانی از تلاشهای سپاه, بر ضرورت وحدت همه نیروها و نهادهای نظام و تلاش برای تحقق رهنمودهای خامنه ای تاکید کرد .روحانی همچنین بر لزوم تقویت توان رزمی سپاه برای تامین امنیت نظام آخوندی تاکید کرد و حمایت دولتش از سپاه خامنه ای را ابراز کرد.


 پاسدار جعفری و دیگر سرکردگان سپاه که در این دیدار حضور داشتند، آمادگی سپاه برای همکاری با دولت را ابراز کرده و از حمایتهای آخوند روحانی از مداخلات سپاه خامنه ای در کشورهای منطقه تقدیر کردند.


بدنبال این دیدار حسام الدین آشنا مشاور آخوند روحانی در کانال تلگرام خود با درج عکس این دیدار نوشت:


این فقط یک تصویر نیست بلکه یک مسیر است. « امنیت؛ آرامش و پیشرفت» برای نظام در گرو اجماع راهبردی میان دولت و مجموعه دفاعی کشور است.


آخوند صدیقی یک بار دیگر در وحشت از نتایج شقه و شکاف در نظام، خطاب به عوامل رژیم در اتاق اصناف هشدار داد:‌ خود را از بازیهای جناحی کنار بکشید که همه در خطر هستیم.


 وی که در اجلاس سراسری اصناف صحبت می کرد تهدید کنونی رژیم آخوندی را جنگ اقتصادی با رژیم دانست اما گفت:‌


مملکت در تهاجم اقتصادی است و می‌خواهند کارآیی را از شما بگیرند و در تهاجم فرهنگی بنده چیزهایی می‌دانم که اگر آنها را به شما بگویم اشک می‌ریزید.


یک عضو مجلس آخوندی از دزدی تعداد دیگری از سرکرده های نیروی سرکوبگر انتظامی در پرونده فروش نفت خبر داد.


پس از فاش شدن رسوایی دزدی احمدی مقدم سرکرده نیروی انتظامی و دزدی او در این پرونده که به کنار گذاشتن وی منتهی شد، غلامرضا حیدری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس آخوندی گفت: برخی دیگر از فرماندهان نیروی انتظامی به‌جز احمدی‌مقدم، در جریان رسیدگی به پرونده فروش نفت در این کمیسیون تخلفاتی مرتکب شده‌اند.


وی افزود:‌ در ماجرای پرونده فروش نفت توسط نیروی انتظامی ماجرا صرفاً به انفصال از خدمت آقای احمدی‌مقدم ختم نمی‌شود و گویا فرماندهان دیگری نیز بازداشت شده‌اند.


امام جمعه جنایتکار بیرجند استعفا داد.


بدنبال کناره گیری امام جمعه جنایتکار کرمان بر اثر فشارهای باند خامنه ای، باصطلاح شورای سیاست گذاری امامان جمعه خمینی صفت، خبر استعفای آخوند علی رضایی بیرجندی امام جمعه مرکز استان خراسان جنوبی، بیرجند، را نیز تائید کرد. پیش از این شایعاتی مبنی بر کناره گیری وی بر اثر فشارهای سیاسی منتشر شده بود.


این آخوندها از حامیان آخوند روحانی بوده اند که بر اثر تشدید شقه و شکاف درونی رژیم و فشارهای خامنه ای برای در تنگنا گذاردن آخوند روحانی قبل از تنفیذ ریاست جمهوری اش، با فشار و اجبار ناچار به کناره گیری و استعفا شده اند.

لطفا به اشتراک بگذارید: