دو ارگان صدور تروریسم وبنیادگرایی رژیم آخوندی در آلمان جلسه می گذارند

اطلاعیه شورای ملی مقاومت در رابطه با جلسات بنیادگرایان در آلمان


نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آلمان با صدور اطلاعیه‌یی اعلام کرد: مقاومت ایران برگزاری یک جلسه سه روزه برنامه ریزی شده برای پایان ماه ژوییه در برلین توسط دو ارگان صدور تروریسم و بنیادگرایی رژیم آخوندی موسوم به ”جامعه المصطفی” و ”مجمع اسلامی انجمن های شیعی آلمان” را قویا محکوم کرده و از مقامات مسئول میخواهد از برگزاری چنین جلسه ای که برای گسترش بنیادگرایی و تروریسم در اروپا زمینه سازی میکند، ممانعت به عمل بیاورد.



جامعه المصطفی یک نهاد بدنام حامی تروریسم بین المللی است که توسط رژیم ایران و زیر نظر خامنه ای تاسیس شده و با نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران مرتبط است.


هم چنین طبق گزارشهای اداره حراست از قانون اساسی ‌آلمان، ”اعضای ”مجمع اسلامی انجمن های شیعی آلمان” در ارتباط تنگاتنگ با رژیم ایران قرار دارند.


در ادامه این اطلاعیه آمده است: کمک به ارگانها و اشخاص وابسته به رژیم ایران که علنا از دیکتاتوری مطلقه ولایت فقیه حمایت میکنند عملا علیه امنیت و صلح در اروپا و علیه پناهندگان و مخالفان ایرانی است. مزدوران و عوامل رژیم آخوندی و اطلاعات و نیروی قدس این رژیم بر اساس تصمیم شورای اتحادیه اروپا در آوریل 1997 باید از آلمان و اروپا اخراج شوند.

لطفا به اشتراک بگذارید: