حملات باندی خامنه‌ای و روحانی برسر برجام و معرفی کابینه

در ادامه حمله به روحانی به خاطر شکست برجام، کیهان خامنه‌ای تحت عنوان «فاجعه برجام نتیجه بی‌توجهی به توصیه‌های (خامنه‌ای)» نوشت: متولیان اجرایی که پشت پرده زد و بند می‌کنید و بر محرمانه بودن قراردادها اصرار دارید حداقل برای توجیه سرانجام نافرجام برجام از (خامنه‌ای) هزینه نکنید و مسئولیت آن‌چه را کردید خود باید بپذیرید.

 

آخوند علی سعیدی، نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران نیز با طعنه به آخوند روحانی گفت: در برابر انقلاب جریانی وجود دارد که غرب‌گرا و غرب‌باور است، حل مشکلات را در گرو حل شدن در الزامات جهانی می‌دانند و درصددند مسیر (نظام) را تغییر دهند.

 

هم‌چنین آخوند ابراهیم رئیسی ، روحانی را به ناهماهنگی با خامنه‌ای متهم کرد و گفت: این نمی‌شود که رهبری یک آهنگ داشته باشند و نظام اداری کشور آهنگی متفاوت. تمام لایه‌های (نظام) باید نسبت به بیانات ولی فقیه، عکس العمل داشته باشند. متأسفانه این اتفاق نمی‌افتاد.

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی هم‌چنین از منفوریت روزافزون نظام ولایت فقیه در درون حوزه‌های علمیه ابراز نگرانی کرد و گفت: نگاه سکولار در روحانیت، حوزه‌های علمیه را تهدید می‌کند.

 

یک رسانه باند روحانی نوشت: روحانی با پذیرش وزرای تحمیلی در برابر فشارهای چهار سال آتی خلع سلاح خواهد شد.

روزنامه حکومتی آفتاب یزد نوشت: اخبار ناخوشایند در بحث وزرای آینده، چالش دولت دوازدهم را از همین الان کلید زده است. روحانی باید بداند مطمئناٌ با معضلات و مشکلات جدی روبه‌رو خواهد شد و راه ناهموارتری از همیشه است.

 

یک روزنامه دیگر این باند به نام شرق با عنوان «اپوزیسیون نوازی با صندلی کابینه» نوشت این که رقیبان توان آن را دارند تا چوب لای چرخ دولت بگذارد و به همین خاطر باید آنان را در قدرت شریک کرد، به معنای دفاع از کابینه فراجناحی نیست... کابینه‌ فراجناحی یعنی کابینه‌ای فئودال که هر کس در حیطه اختیارات خود ارباب رعایای خویش است.
لطفا به اشتراک بگذارید: