This browser does not support the video element.

سالگرد عملیات فروغ جاویدان و هراس رژیم ایران از لرزه سرنگونی



  • سالروز عملیات فروغ جاویدان و هراس از سرنگونی در خطبه های نمایشهای جمعه رژیم




  • آخوند آل هاشم: مجاهدین «اهداف شومی داشتند» ،« اکنون نیز دشمن درجه یک نظام بوده و در تلاش افزایش تحریم آمریکا علیه نظام هستند».




  • امام جمعه رشت : ‌مجاهدین می خواستند ۴۸ ساعته به تهران برسند.




روز 30 تیر، علاوه بر نمایش جمعة تهران که در آن سرکرده هوانیروز رژیم همراه با آخوند احمد خاتمی هراس دیکتاتوری ولایت فقیه را از عملیات کبیر فروغ جاویدان به نمایش گذاشتند گماشتگان خامنه ای در نمایش جمعه در دهها شهر دیگر زوزه های هراس آلود سر دادند. از جمله در شهرهای آشتیان، اصفهان، تبریز، رشت، سمنان،‌ قم، رودهن،‌ خوی، ماکو، تفت، چٌرام ، دهدشت، زنجان، آران و بیدگل، شهرستان قدس، خرم آباد، خور، اسالم و خرم دره.


در تهران امام جمعه خامنه ای آخوند احمد خاتمی گفت:


مناسبت چهارم روز پنج مرداد سالگرد  عملیات مرصاد هست. در عملیات مرصاد منافقان وارد صحنه شدند و به خیال کودکانه شون, می خواستند بیاند کرمانشاه,  ..کرمانشاه. بیان همدان و, از همدان هم بیان تهران رو بگیرند.


در نمایش جمعه تبریز آخوند آل هاشم با اشاره به عملیات کبیر فروغ جاویدان گفت: مجاهدین «اهداف شومی داشتند» آنها « اکنون نیز دشمن درجه یک نظام بوده و در تلاش افزایش تحریم آمریکا علیه نظام هستند».


نماینده خامنه ای در استان البرز در نمایش جمعة کرج با یادآوری عملیات فروغ جاویدان با سوز وگداز گفت: اکنون نام مجاهدین از لیست تروریست ها بیرون رفته و اسم سپاه پاسداران به عنوان تروریست قرار داده شده که لازم است دستگاه دیپلماسی در این خصوص مواضع محکمی اتخاذ کند».


در رشت نمایندة وحشت زده خامنه ای گفت:‌مجاهدین می خواستند 48 ساعته به تهران برسند.


در سمنان آخوند شاهچراغی گفت: عملیات فروغ جاودان(مرصاد) «یکی از مهم ترین و سرنوشت سازترین عملیات های» نظام طی هشت سال جنگ ضد میهنی بوده است.


در شهرستان دهدشت آخوند نصیری گفت: «بعداز پذیرش قطعنامه» مجاهدین« با تمام تجهیزاتشان» حمله کردند.


درنمایش جمعه اصفهان آخوند طباطبایی نژاد با تناقض گویی مضحکی ضمن ادعای تمام شدن مجاهدین با ابراز وحشت گفت:« اما باید دقت داشت و هوشیار بود تا ریشه آنان مجدداً در کشور رشد پیدا نکند».


در بیرجند هم آخوند تابعی با یادآوری عملیات فروغ جاویدان در ۵مرداد با ابزار نگرانی گفت: «دشمن دشمن است و هیچ وقت دوست نمی‌شود همیشه توطئه می‌کند و در این راستا همواره و در هر زمان کار این است که هوشیار و آگاه باشیم».


در شهرستان قدس آخوند میراحمدی با یادآوری کابوس سرنگونی نظام در صورت پیروزی عملیات فروغ جاویدان گفت (نظام آخوند ی ) با صحنه های دلخراش بسیار بزرگی روبرو می شد».


لطفا به اشتراک بگذارید: