This browser does not support the video element.

اطلاعیه کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت در مورد شهادت اصغر نحوی پور


  • اصغر نحوی پور، جوانمردی دیگر به دست حکومت ناجوانمردان به شهادت رسید

  • اطلاعیه کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت این ورزشکار شریف را شهید قهرمان نامیده است


 

کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت طی اطلاعیه‌ای با عنوان اصغر نحوی پور، جوانمردی دیگر به دست حکومت ناجوانمردان به شهادت رسید، اعلام کرد این جوان ورزشکارکه رسم جوانمردان را در ورزش و زورخانه کسب کرده بود وقتی در مترو شهر ری، بی حرمتی و توهین یک آخوند پست و سفله به یک دختر جوان به بهانه بد حجابی را مشاهده کرد، نتوانست بی تفاوت بماند و از حق مظلومان دفاع نکند. اصغر نحوی پور پس از گوشمالی آخوند رذل در حالیکه عمامه و عبای وی را روی زمین می کشید فریاد می زد«من فرزند ایرانم، ما از دست آخوندها خسته شده ایم......من از هیچ چیز نمی ترسم...»

پس از این عمل قهرمانانه و در حالیکه مردم حاضر در محل وی را تشویق میکردند مزدوران مسلح امنیتی رژیم در وحشت از گسترش خشم مردم از فاصله ای بسیار نزدیک با شلیک کلاشنیکف وی را هدف قراردادند و بشهادت رساندند.

 

در ادامه اطلاعیه کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت خطاب به هموطنان آمده است:

عکس العمل این ایرانی شریف و پاکباز به گروگانگیری یک ملت به دست آخوندها، فریاد درگلو خفته عموم ملت ایران است و به همین دلیل به وی نام ”شهید قهرمان“ داده اند.

وقتی خامنه‌ای جنایتکار دستور کشتار آزادانه مردم را با عنوان ”آتش به اختیار“ میدهد و این بی وطنهای ضد ایران و ایرانی هم اسلحه حمل می کنند مردم نیز به خاطر حیثیت ایران و ایرانی در صددند بهر قیمت جانیان حاکم را به زباله دان تاریخ بریزند. دستور آتش به اختیار، نشاندهنده آن است که ولی فقیه آخوندها به خوبی می‌داند که مردم ایران منتظر لحظه مناسب برای سرنگونی این رژیم هستند.

کسانی که جهان پهلوان تختی و پوریای ولی الگوی شمایند، قد علم کنید و از شرف ایرانیان و فرهنگ ایران دفاع کنید و از چپاول اموال مردم و تعرض به آنها توسط آخوندها جلوگیری نمایید تا روزی که سربلندی ایران را به مردم واقعی ایران تحویل دهید-مسلم اسکندر فیلابی-مسئول کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ایران

 

گرامیداشت پهلوان اصغر نحوی پور فرزند دلیر مردم ایران برسر مزار پاکش در بهشت زهرا در روز ۳۰تیر ۹۶که توسط بستگان و یاران وی اعلام شده در شبکه‌های اجتماعی به طور گسترده‌ای منتشر شددرشبکه‌های اجتماعی هم‌چنین شعرهایی با صدای او علیه ریا و تزویر آخوندهای دینفروش و دعاوی دروغین مسلمانی آنها منتشر شد.

 

بر سر نی رفتنت انکار شد

کاخها گردیده مسجد سرفراز

صد رکعت تزویر دارد هر نماز

سجده در مسجد حسینا مشکل است

این بنا از دل نباشد چون گل است

میچکد شک بر سر سجاده‌ها

وای از آن روزی که افتد پرده‌ها

ما خدایان زیادی ساختیم

مال مردم را به خود پرداختیم

سجده بر پست و ریاست میکنیم

با خدا هم اما سیاست میکنیم

کو نشانی که شما اهل دلید

جملگی‌تان بر نماز باطلید

دم ز راه و رسم سلمان می‌زنید

لاف اسلام و مسلمان می‌زنید

کاشکی، کاشکی از نسل سلمان می‌شدید

لحظه‌یی یک دم مسلمان می‌شدید

میچکد شک بر سر سجاده‌ها

وای از آن روزی که افتد پرده‌ها

ما خدایان زیادی ساختیم

مال مردم را به خود پرداختیم

سجده بر پست و ریاست میکنیم

با خدا هم ما سیاست میکنیم
لطفا به اشتراک بگذارید: