This browser does not support the video element.

همبستگی شخصیت‌های بین‌المللی با مقاومت تاریخی مردم



  • مریم رجوی : تغییر رژیم در ایران در دسترس است






  • کارزار ایران آزاد با هزار اشرف ،هدف ما سرنگونی رژیم







  • دیدار شخصیتها و هیأتهای پارلمانی کشورهای مختلف جهان باحضور در محل اقامت مریم رجوی




به‌دنبال برگزاری گردهمایی بزرگ مقاومت با شرکت شخصیت‌ها و هیأت‌های پارلمانی از کشورهای مختلف جهان، شماری از شخصیت‌ها و نمایندگان هیات‌ها، با حضور در محل اقامت مریم رجوی، در برابر نمادی از تاریخچه بیش از نیم قرن مبارزات مردم ایران در برابر استبداد، ادای احترام کردند و دفتری را درهمبستگی با کارزار «ایران آزاد با هزار اشرف، هدف ما: سرنگونی رژیم» امضا کردند.


مریم رجوی؛ جلسه ویژه شخصیت‌ها و هیأت‌های پارلمانی




مریم رجوی در این جلسه، با خوشامدگویی به میهمانان و شخصیت‌های بین‌المللی و ضمن قدردانی از فعالیت‌های آن‌ها برای تضمین انتقال امن مجاهدان اشرفی گفت: «تغییر شرایط مقاومت ایران،‌ فعالیت رو به رشد آن در داخل ایران، و بدتر شدن وضعیت رژیم، روشن ساخت که تغییر رژیم در ایران در دسترس است.


یک آلترناتیو قدرتمند و سازمان‌یافته در کشور، اکنون در نقطه مناسبی برای تأثیر بر شرایط داخلی جهت سازماندهی اعتراضات همه اقشار جامعه ایران، بالاخص نسل جوان و زنان قرار دارد.


این به این معنی است که کار واقعی ما یعنی وظیفه آزادسازی مردم ایران، تازه شروع شده است.مریم رجوی؛ جلسه ویژه شخصیت‌ها و هیأت‌های پارلمانی


بنابراین، بگذارید شعار اصلی گردهمایی امروز را تکرار کنم:‌ همراه با مقاومت ایران، تغییر رژیم در دسترس است. مطمئنم که می‌توانیم و باید رژیم آخوندها را تغییر بدهیم و صلح و امنیت را در جهان برقرار سازیم.


بار دیگر از همه شما، به‌خاطر همراهی با ما در رسیدن به این هدف بزرگ، یعنی آزادی ایران، تشکر می‌کنم».مریم رجوی؛ جلسه ویژه شخصیت‌ها و هیأت‌های پارلمانی


در این جلسه، شماری از شخصیت‌های شرکت‌کننده طی سخنانی، برگزاری گردهمایی بزرگ مقاومت و همراهی این گردهمایی توسط اجتماع مجاهدان اشرفی را تبریک گفتند.



لطفا به اشتراک بگذارید: