کنگره آمریکا: تحریم های بیشتر علیه حزب الله لبنان

 


  • طرح نمایندگان کنگره آمریکا برای تشدید تحریم حزب الله لبنان و حامی اصلی آن رژیم ایران





خبرگزاری رویتر 30تیر96 خبر داد

قانونگذاران جمهوریخواه و دمکرات روز پنجشنبه طرحی را ارائه کردند که خواهان افزایش تحریم ها علیه حزب الله لبنان است میباشد . آنها می گویند حزب الله خشونت در سوریه را دامن می زند و مشغول ا نبار کردن موشک است.

این طرح که ضمیمه تحریم های موجود علیه حزب الله است خواهان محدودیتهای بیشتری علیه توانمندی جمع آوری مالی و عضوگیری این گروه است و فشار بر بانکهایی که به این گروه کمک می کنند افزایش می دهد. این طرح همچنین مجازات رژیم ایران و کشورهایی که از حزب الله حمایت میکنند گسترش می دهد.

طرح نمایندگان کنگره آمریکا از رئیس جمهور این کشور میخواهد تا به کنگره گزارش کند آیا موسسات مالی رژیم ایران در حال تسهیل معاملات مالی حزب الله هستند یا نه و خواهان اعمال تحریم ها علیه این گروه بخاطر فعالیتهای جنایی آن است...

ادرویس رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه یی اعلام کرد:‌ این تحریم ها شبکه مالی حزب الله و معاملات مالی جنائی آنرا شدیدا محدود میکند و همچنین حامیان آن و مهمتر از همه رژیم ایران را مورد مجازات قرار میدهد،”.

نمونه ئی از این طرح در مجلس نمایندگان و همچنین در سنای آمریکا ارائه شده است.

این طرح در مجلس نمایندگان توسط اد رویس و الیوت انگل عضو ارشد دمکرات کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان و در سنای آمریکا توسط سناتور ها مارکو روبیو و جین شاهین از اعضای کمیته روابط خارجی سنا ارائه شده است...

 
لطفا به اشتراک بگذارید: