This browser does not support the video element.

مایک پنس: آمریکا تلاشهای رژیم ایران برای بی ثبات کردن منطقه را تحمل نمیکند

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا گفت:‌ دونالد ترامپ به رژیم ایران اخطار داده است. او در مقابل اصلی‌ترین رژیم حامی تروریسم محکم می‌ایستد.


معاون دونالد ترامپ افزود: آمریکا دیگر تلاشهای رژیم ایران برای بی‌ثبات کردن منطقه را تحمل نمی‌کند. بگذارید سر این موضوع روشن بگویم، تحت ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ، آمریکا اجازه نخواهد داد که رژیم ایران حتی یک سلاح هسته‌یی قابل استفاده را بسازد. این وعده مستحکم ما به دنیا است.

واشینگتن پست 26/4/96

درهمین حال، کاخ سفید طی بیانیه یی در باره گفتگوی رئیس جمهور آمریکا و پادشاه عمان، اعلام کرد : رهبران دو کشور «راههای حل و فصل درگیریهای منطقه‌یی» و مقابله با فعالیتهای بی‌ثبات کننده رژیم ایران را مورد گفتگو قرار دادند.

آسوشیتدپرس 27/4/96

 

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری خود گفت: رژیم ایران یکی از خطرناک‌ترین تهدید‌ها برای جهان و ثبات منطقه است.


وی در این رابطه به گسترش برنامه موشکی رژیم آخوندی، «حمایت این رژیم از تروریسم و افراطی‌گری، حمایت از جنایات و بیرحمی‌های بشار اسد، «تهدید مداوم آزادی دریانوردی، و حملات سایبری اشاره کرد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: ایالات متحده عمیقا معتقد است که رژیم ایران برخلاف روح برجام عمل کرده‌است. بر اساس برجام رژیم ایران بایستی در ایجاد صلح و ثبات در منطقه و در عرصه جهانی شرکت کند، اما، برخی اقدامات این رژیم به صلح و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی، ضربه زده ‌است.

سایت وزارت خارجه 27/4/96

 

آسوشیتدپرس گزارش داد، قانونگذاران در آمریکا خواهان اعمال تحریمهای بیشتری علیه رژیم ایران شدند.


سناتور باب کورکر رئیس کمیته روابط خارجی سنا گفت، اقدامات انجام شده نشان می‌دهد دونالد ترامپ «بطور کامل متعهد» به مقابله با تهدیدهای رژیم ایران است. بهترین شیوه برای مواخذه و حسابرسی از رژیم ایران تصویب تحریمهای بیشتر است.

آسوشیتدپرس در ادامه گزارش خود نوشت: سناتور دموکرات کریس کونز می‌گوید در صورتی‌که مجلس نمایندگان آمریکا تحریمها علیه رژیم ایران را تصویب کند ترامپ باید این تحریمها را فوراً امضاء نماید. سناتور کونز هم‌چنین خواهان یک «توافق جایگزین» به جای برجام شد.

آسوشیتدپرس 27/4/96
لطفا به اشتراک بگذارید: