This browser does not support the video element.

مراسم خاکسپاری جوان شجاعی که در مترو یک آخوند رذل را گوشمالی داد برگزار شد

مراسم بخاک سپاری جوان شجاعی که در متروی شهر ری یک آخوند رذل را به خاطر توهین به چند دختر جوان و در دفاع از آنها گوشمالی داده بود و بر اثر شلیک وحشیانه جنایتکار خامنه ای جان باخت، با حضور دوستان ورزشکارش برگزارشد.


وی که اصغر نحوی پور فرویدنی نام داشت روز 25 تیرماه پس از مجازات آخوند جنایتکار ذوالفقاری که پیش از این قاضی بیدادگاه خانواده در شهرری بوده و چند سال است که امام جماعت مسجدی در شهرری است با شلیک گلوله ماموران جنایتکار انتظامی از چند متری بشدت مجروح شد و در راه بیمارستان در آمبولانس جان باخت.


این جوان شجاع پس از مجازات آخوند رذل فریاد می زد:


من فرزند ایرانم،


-ما از دست آخوندها خسته شده ایم،


-ما آخوند نمیخوایم،


-این چه مملکتیه،


-این چه جامعه اسلامیه است


-اینا به اسم اسلام دارن دزدی میکنن


-این آخوندا همه شون دزدن


-ما جانمون به لب مون رسیده از دست آخوندا


-من از هیچی نمیترسم....


تلویزیون آخوندی با پخش فیلمی تلاش کرد که از زبان مردمی که در محل حضور داشتند این دروغ را به ثبت برساند که این جوان به دهها تن از مردم حمله کرده و دو تن را نیز مجروح کرده است . اما کسانی که با تلویزیون آخوندی مصاحبه کردند از جمله یکی از شاهدین در مقابل سوال خبرنگار تلویزیون رژیم که پرسید آیا او به مردم حمله کرد ، تاکید کرد:: «نه... .. اومی گفت من با مردم کاری ندارم من این اسلام را نمی‌خواهم من آخوندها را نمی‌خواهم این چه آخوندی است این چه مملکتی است» .


پس از کشتن این جوان؛ ماموران جنایتکار اطلاعات و لباس شخصی رژیم به محل زندگی آنها ریخته و خانواده‌اش را تهدید کردند که اجازه ندارند برای وی مراسم ختم بگیرند و یا اینکه با کسی صحبتی کنند مامورین کلیه تلفن های این خانواده را نیز تحت کنترل گرفتند.


اصغر نحوی پور؛ورزشکار و عضو زورخانه شهرری بود و پس از کشتنش زورخانه این محل را نیز ماموران رژیم به مدت یک ماه بسته‌اند.


عوامل اطلاعاتی رژیم کلیه بنرهایی که برای گرامیداشت وی در محل زده شده بود را پاره کردند و حتی اجازه تشییع جنازه او را در محل زندگیش ندادند. حتی به خانواده اش اعلام کرده اند که بر سر مزار وی اجازه ندارند که حرفی بزنند و یا گریه و زاری کنند؛ اما .مراسم تدفین وی با حضور همه دوستان ورزشکارش برگزار شد.


به گزارش رسیده حال آخوند جنایتکاری که بدلیل مزاحمت چند دختر جوان توسط اصغر نحوی پور مجازات شد و خیم است و در بخش آی سی یو بیمارستان هفت تیر شهر ری بستری است

لطفا به اشتراک بگذارید: