This browser does not support the video element.

اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت «وحشت خامنه‌ای از خشم عمومی»



  • واکنش ولی فقیه ارتجاع در مقابل جنبش دادخواهی مردم ایران




  • تجلیل ذلت بار خامنه‌ای از فیلم «ماجرای نیمروز»




  • خامنه‌ای خواستار تهیه فیلمی درمورد لاجوردی جلاد اوین شد




دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران اطلاعیه‌یی با عنوان «وحشت خامنه ای از خشم عمومی از جنایات رژیم بویژه در دهه 60 »،اعلام کرد: در حالی که خشم و نفرت عمومی از قتل عام زندانیان سیاسی در دهه 60 هر چه بیشتر، جنبش دادخواهی شهیدان شعله ورتر و استقبال عمومی از مجاهدین و


مقاومت ایران بیشتر می شود، خامنه ای ناگزیر در یک اقدام ذلت بار به تجلیل از فیلم ”ماجرای نیمروز” پرداخت که بدستور ولی فقیه رژیم، توسط فاشیستی ترین باندهای پاسداران برای سفید سازی و توجیه جنایتهای بیشمار این رژیم در دهه 60 ساخته شده است.


این اطلاعیه با اشاره به صحبتهای خامنه‌ای در دیدار باعوامل این فیلم می‌افزاید: رسانه های حکومتی روز 24 تیرماه اعلام کردند فیلم ماجرای نیمروز در نزد خامنه ای ”اکران شد و پس از آن عوامل این رژیم به دیدار خامنه ای رفتند و او ضمن تفقد عوامل این فیلم گفت «این فیلم بسیار خوب بود. همه اجزاء فیلم عالی بود، کارگردانی عالی بود. بازی‌ها عالی، قصه عالی بود. فیلم خوش ساخت بود».


 قبل از این حتی برخی از افراد وابسته به باندهای حکومتی به تحریف وقایع تاریخی در این فیلم اشاره کرده و گفته بودند که این فیلم زمانی را روایت میکند که حکومت مثل شمر مجاهدین را اعدام میکرد.


در ادامه این اطلاعیه آمده است دیدار خامنه ای با سازندگان این فیلم که به گزارش رسانه های حکومتی در اسفند ماه سال گذشته صورت گرفت با تاخیر چند ماهه و در حالیکه خامنه ای و تمامیت رژیم یک ضربه هولناک از مردم و مقاومت ایران دریافت کرد و نتوانست ابراهیم رئیسی را بر سرکار بیاورد علنی شد. خامنه ای در 14 خرداد یعنی 15 روز پس از این شکست نسبت به عوض شدن جای شهید و جلاد در دهه 60 هشدار داد.


خامنه ای در همین دیدار خواستار ساختن فیلمی در مورد اسدالله لاجوردی که لقب جلاد تهران و آیشمن ایران گرفته است، شد و گفت: « یک کاری هم برای آقای لاجوردی بکنید. ایشان از آن شخصیت‌هایی است که شایسته است برایشان کار انجام بشود». لاجوردی بخاطر اعدام دهها هزار زندانی سیاسی و اعمال سبعانه ترین شکنجه ها در مورد زندانیان سیاسی به ویژه زنان مورد نفرت عموم مردم بود. چه بسیار زنان باردار، دختران خردسال و مادران سالخورده که توسط این جلاد اعدام شدند. شمار اعدام شدگان بدستور لاجوردی در سالهای 60 و 61 گاه در هر روز به 400 زندانی سیاسی میرسید.


در اطلاعیه دبیرخانه شورا آمده است: ازغدی یکی از عوامل باند خامنه ای در باره هراسٍ نظام ولایت فقیه از فراگیرشدن جنبش دادخواهی گفت: در دهه 90 دارند با شعارهای دهه 60 خمینی را زیر سوال می‌برند و شروع به محاکمه خمینی کرده اند. وی باندرقیب را به خاطر اعتراف به گوشه هایی از جنایات ضد بشری رژیم مورد حمله قرار داد و گفت: خود اینها سی ساله. بیست ساله مسئول امنیت کشور بودند هیچ دستور امنیتی تو حکومت نبوده بدون امضاء اینها باشه، نصف شون اطلاعاتی اند مسئولین ما؛ دولت ما سابقه وزارت اطلاعات دارند.... اینها تخریب امام است اسم امام رو نمی آورند هدف زدن خود امام است...

لطفا به اشتراک بگذارید: