This browser does not support the video element.

واکنش های هراس آلود امام جمعه های خامنه‌ای، دوهفته بعد از گردهمایی بزرگ مقاومت

استمرار ترس و نگرانی در نمایشهای جمعه خامنه ای


دوهفته بعد از برگزاری گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس ، نمایشهای جمعه ولی فقیه ارتجاع در شهرهای مختلف کشور صحنه یاوه گویی های پر از ترس و نگرانی بود که نمونه هایی از آن در نمایشهای جمعه اردبیل و سمیرم و ورامین و قزوین در اخبار روز جمعه به آگاهی بیندگان گرامی رسید .


در نمایش جمعه ایلام نیز آخوند لطفی با ترس و نگرانی و با حمله به باند رقیب گفت: این دولت فرانسه در طول سال های پس از انقلاب به مامن و مکانی برای گرد هم آمدن اعضای مجاهدین تبدیل شد.


طی روزهای گذشته نیز نشستی با حضور برخی مقامات آمریکایی و اروپایی در این کشور برگزار شد که می طلبید دستگاه دیپلماسی کشورمان برخورد قاطع تری با مقامات این کشور نسبت به اقدامات تحریک آمیز و مخرب فرانسوی ها علیه کشورمان داشته باشد در شرایطی که بسیاری از قراردادهای اقتصادی ایران هم اکنون با فرانسوی ها منعقد می شود, اجازه ندهیم دشمنان قسم خورده ایران اسلامی این کشور را مکانی برای اقدامات خود برضد ایران اسلامی قرار دهند.


امروز دست فتنه گران سال های 78 و 88 در دست مجاهدین... است و تلاش می کنند با لباس جدید و طراحی های نوین اقدامات خود را اجرایی کنند


متاسفانه دست آورد دستگاه دیپلماسی ما حساسیت بر انگیز است, ... فرانسه در حق ملت ایران کمتر از آمریکا انجام نداد ولی با ضعف دستگاه دیپلماسی مواجه شدیم و عکس العملی از خود نشان ندادند


ایرنا -23تیر96


در یزد نیز آخوند ناصری در نمایش جمعه رژیم گفت: برخی ها از سخنان مقامات آمریکا و مجاهدین مبنی بر تغییر حکومت ایران خوشحال می شوند.. همه بدانید خدای نکرده اگر به ولایت فقیه ضربه وارد شود و دشمن رخنه کند همه نابود خواهیم شد زیرا آنها اصلاح طلب و اصولگرا نمی شناسند.


فارس -23تیر96

لطفا به اشتراک بگذارید: