This browser does not support the video element.

سخنرانی مایکل موکیزی در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران


ایران آزاد باهزاراشرف وارتش آزادی



مایکل موکیزی-وزیر پیشین دادگستری امریکا


خانم رجوی، مهمانان گرامی و بیش از همه شما حامیان سازمان مجاهدین و آزادی در ایران.


از سال پیش تا الان که اینجا جمع شدیم، بنظرم این عادلانه است که بگویم برای آنچه که اتفاق افتاده است باید سپاسگزار باشیم. به یک معنا، ما در یک مکان کاملا جدید و بهتر هستیم. این چیزیست که محقق شده است. همه متوجه هستند که من منظورم چیست وقتی میگویم که ما در یک مکان بهتر هستیم، منظورم بطور عام همه کسانی هستند که میخواهند تغییر رژیم را در ایران ببیند و بطور خاص سازمان مجاهدین.


در ماه می، ایالات متحده و کشورهای عربی در خاورمیانه یک نشست تاریخی سران در ریاض برگزار کردند که در آن ایالات متحده به بسیاری دیگر برای ترک سیاست توهم حسن نیت در رابطه با رژیم ایران پیوست، و به گفته رئیس جمهور امریکا ترامپ برسمیت شناخته شد که بیشترین قربانیان رنجدیده از رژیم ایران، مردم ایران میباشند.


هرچند در یک مکان بهتر هستیم، اما من فکر میکنم که اغراق نیست که گفته شود اکنون به قسمت سخت کار رسیده ایم. اکنون زمان آن است که کشورهای دیگر با هم متحد شوند تا رژیم ایران را نامشروع کنند، آنرا بطور بین المللی ایزوله کنند و سپاه پاسداران را بخاطر اینکه یک سازمان تروریستی است در لیست بگذارند.


همچنین باید گامهای دیگری برداشته شود که فشار را هم از داخل و هم از خارج ایران وارد کند تا (مردم ایران) از شر آخوندها خلاص شوند.


بهترین کار برای ایرانیان و غیر ایرانیان این است که با مقاومت ایران هماهنگ شوند تا برای شهروندان سرکوب شده ایران روشن سازند که نزاع دنیا نه با ایران، بلکه با آخوندهایی است که ایران را تحت سلطه خود کشیده اند.



اعضای سازمان مجاهدین در داخل ایران با مبارزات تبلیغاتی جسورانه شان با فراخوان به تغییر رژیم و نصب عکسهای خانم رجوی و شعارهایی در مخالفت با رژیم آخوندها، یک نمونه در ایران بوجود آورده اند.


آنها روی دیوارها شعارهایی در حمایت از این گردهمایی می نوشتند.


این به ما بستگی دارد که انرژیی که پشت این تلاشها هست، روی هدف تغییر رژیم متمرکز بماند،


اکنون که کشورهای عربی از جمله عربستان سعودی روی خطر از جانب رژیم ایران متمرکز هستند ما باید به آنها بپیوندیم و تمامی دنیای متمدن، برای تغییر رژیم غیر متمدن درایران- تهران. رژیمی که در حاکمیت است.


بسیار متشکرم.

لطفا به اشتراک بگذارید: