This browser does not support the video element.

برجام، بیانیه نانسی پلوسی رئیس دموکراتها در کنگره آمریکا: توهمی نسبت به رژیم ایران نداریم

نانسی پلوسی رهبر دموکرات‌ها در کنگرة آمریکا طی بیانیه‌یی به مناسبت دومین سالگرد برجام با تأکید بر این‌که این توافق اتمی از دستیابی رژیم آخوندی به سلاح اتمی جلوگیری کرده است، گفت: «کشور ما هیچ‌گونه توهمی نسبت به رژیم ایران ندارد و



دموکرات‌ها متعهدند که تضمین کنند رژیم ایران به‌خاطر استمرار حمایت از تروریسم و نقض‌های گستردة حقوق بشری‌اش، مورد حسابرسی قرار گیرد».


وی افزود: «توافق اتمی بر پایة شواهد بنا شده است و نه بر پایة اعتماد. آمریکا هم‌چنان نسبت به هرگونه نقضی از سوی رژیم ایران مراقب باقی خواهد ماند».


سایت رهبری دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان آمریکا: 960423


سناتور تام کاتن در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد برجام اعلام کرد: توافق اتمی با رژیم ایران از همان ابتدا یک اشتباه احمقانه بود و با گذر زمان نیز بهتر نشده است.


در بیانیه سناتور تام کاتن آمده است: رژیم ایران به‌طور مرتب توافق را با کار کردن بر روی سانتریفیوژهای پیشرفته, ذخیره آب سنگین بیش از حد تعیین شده و عدم اجازه به بازرسان برای دسترسی به تاسیسات نظامی و تحقیقاتی نقض کرده است.


سایت تام کاتن 23/4/96


هم‌چنین مو بروکس Mo Brooks عضو مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به دومین سالگرد برجام، گفت: «تعجب‌آور نیست که حکومت اصلی حامی تروریسم در جهان، به رفتار مخرب خود ادامه داده است».


توئیتر مو بروکس: 960423

لطفا به اشتراک بگذارید: