This browser does not support the video element.

سرنگونی رژیم کابوس هراسناک آخوندها در مورد تحولات منطقه


  • هراس باندهای رژیم از تحولات منطقه و تشدید جنگ گرگها

  • ترس از سرنگونی و تحولات جدید در منطقه جنگ و جدال درونی رژیم را افزایش داده است


کیهان خامنه‌ای در واکنش به اذعان روحانی به این که رژیم آخوندی توان قدرت اول شدن در منطقه را ندارد، نوشت: شرایط منطقه خطیر است و عربستان با پشتیبانی آمریکا در خیال تشکیل ناتوی عربی علیه (نظام) است. در چنین شرایطی سخن گفتن از این‌که نباید قدرت اول منطقه‌یی شدن را به‌عنوان یک هدف دنبال کرد، چیزی شبیه عباراتی مانند «در طول ۳۸سال فقط اعدام و زندان بلد بودند» است. تعداد و ماهیت چنین مواضعی که از برخی خطوط قرمز عبور می‌کند، پرسش‌هایی جدی به میان (می‌آورد).

  • ترامپ در حال برنامه‌ریزی برای لطمه‌زدن نهایی به (نظام) است


یک روزنامه دیگر باند خامنه‌ای نیز بااشاره به کنفرانس ریاض و خطاب به آخوند روحانی و تحت عنوان «کین ره که تو می‌روی»، نوشت: شما خوب است چشمان‌تان را باز کنید و دریابید که ترامپ در حال برنامه‌ریزی برای لطمه‌زدن نهایی به (نظام) است. دیگر می‌خواهید دشمن بزرگ بین‌المللی و دشمنان منطقه‌یی به چه زبانی بگویند در حال طراحی و اجرای توأمان طرح‌هایی شوم علیه (نظام) هستند. (آن‌هم) در حالی که در حوزه دیپلوماتیک هر روز تحلیل می‌رویم.

  • آینده خاورمیانه اثری مستقیم در مسائل داخلی دارد و هر تصمیم اشتباه، (نظام ما) را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد


یک رسانه‌حکومتی با یادآوری وضعیت رژیم در منطقه و جهان به آخوند روحانی هشدار داد، توجه به معیشت که اهمیت حیاتی دارد موجب نشود تا در مسائل منطقه‌ای و جهانی نظام به حاشیه رانده شود. منطقه‌ای با همسایگانی که انبارهای باروت‌اند و با جرقه‌ای به آتش کشیده می‌شوند. زمانی این وضعیت هراسناک‌تر جلوه می‌کند که بدانیم هر کشوری... قادر به انفجار این انبار باروت است. آینده خاورمیانه اثری مستقیم در مسائل داخلی دارد و هر تصمیم اشتباه، (نظام ما) را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

این رسانه حکومتی افزود: هرگونه تنش جدی با (نظام) در خاورمیانه روی برجام اثر می‌گذارد؛ کوهی را که نمی‌توان از آن بالا رفت باید دور زد.

روزنامه‌های باند روحانی در واکنش به حملات باند رقیب علیه قرارداد توتال نوشتند: برخی با عبارت‌های بسیار تلخ و مقایسه با قرارداد دارسی و استعماری‌خواندن این قرارداد به مقابله با آن پرداختند.

رسانه‌های این باند به سپاه پاسداران پیشنهاد کردند تحت رهبری کنسرسیوم توتال به فعالیت بپردازد، (منبع: شرق هفده تیرماه نودو شش) ولی خاطرنشان کردند که به دلیل بحران اقتصادی، سپاه پاسداران توان تأمین پنج میلیارد دلار سرمایه برای اجرای پروژه‌های نفتی را ندارد.

روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی با هشدار به پیامدهای زهر شقه و مخاصمات فزاینده در درون رژیم پس از نمایش انتخابات، نوشت: اگر جناح‌های موجود باز هم بخواهند به قصد چنگ زدن به قدرت با یک دیگر نزاع نمایند، این بار یک عنصر خطرناک دیگری بر این ملک مسلط خواهد شد و (به گفته خمینی) هیچ کس نمی‌تواند جلویش را بگیرد.

آخوند منتجب نیا از باند روحانی نیز گفت: تخریب روحانی، انتقام‌گیری است و این تخریبها بایستی به صورت اورژانس متوقف شود.

از سوی دیگر یک مهره خامنه‌ای که جلسات سخنرانی برای نیروهای پاسدار و بسیجی رژیم برگزار می‌کند، اعلام کرد که وظیفه‌اش در چهار سال آینده، ایستادن در مقابل آخوند روحانی است.

برای من به اندازه پشیزی فرق نمیکنه کی رئیس جمهور بشه. هر کی بشه جلویش می‌ایستم. یعنی توی چهار سال آینده، وظیفه‌ام ایستادن جلو روحانیه.

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: