This browser does not support the video element.

سوز و گداز رژیم آخوندی از سخنرانی حامیان مقاومت ایران در گردهمایی پاریس -ایران آزاد


امسال حجم بسیاری از آه و فغانهای رژیم آخوندی از گردهمایی مقاومت ایران، مربوط به سفر وزیر خارجه آخوند روحانی به فرانسه بود که بلکه بتواند از این گردهمایی جلوگیری کند اما همین موضوع به علامت قدرت مقاومت ایران تبدیل شد


.
بله انبوهی مطلب در این باره نوشتند و به هم پریدند که چرا رفتید و چرا موضع نگرفتید. یکی از آخرین دعواها نوشته یک عضو مجلسه آخوندی است به اسم کریمی قدوسی. که نوشته است: «چرا وزیرامور خارجه همزمان با برگزاری گردهمایی (مجاهدین) به پاریس میرود که به نظر بنده نیز بدون رعایت حرمت جمهوری اسلامی ملاقات میکند، به‌طوریکه کاخ الیزه اجازه نمی دهد رسانه ملی ما از مراسم ملاقات ظریف، خبر و عکس و فیلم تهیه کند و بعد ازاین شاهد این هستیم که گردهمایی (مجاهدین) برگزار می‏شود، آیا آقای ظریف نمی داند یک چنین گردهمایی تدارک دیده شده است؟


دوستان! حالا نگاه کنید که مجاهدین و مقاومت ایران در فرانسه از طرف نمایندگان مقاومت فرانسه، فرزند رئیس جمهور فقید فرانسه فرانسوا میتران و خانم دانیل میتران خوشامد گفته میشود و گردهمایی با سخنان ایشان افتتاح میشود.!



ژیلبرمیتران - رئیس بنیاد دانیل میتران (فرانس‌لیبرته)


[caption id="" align="aligncenter" width="487"] ژیلبر میتران،رئیس بنیاد دانیل میتران( فرانس لیبرته )[/caption]

خوش آمد می‌گوییم به شخصیتهای برجسته سیاسی و پارلمانترهایی که از اروپا، آمریکا و از اقصی‌نقاط جهان از جمله کشورهای عرب و مسلمان آمده‌اند. خوش‌آمد می‌گوییم به این گردهمایی بزرگ که همبستگی خود را با مردم ایران و مقاومت آن ابراز می‌کند. به نام کشوری که شما را پذیرا شده است، فرانسه، و همچنین به نام بنیاد «فرانس لیبرته» دانیل میتران، مفتخرم به شما سلام کنم در سرزمینمان، مهد بیانیه جهانی حقوق‌بشر که دلیل وفاداری آن به سنت پذیرایی می‌باشد.


برای فرانسه مایه افتخار است که فرانسوا میتران به رئیس‌جمهور شما، مریم رجوی، و به جنبشی که او هدایت می‌کند، پناهندگی داده است. دفاع از حقوق و آزادیهایی که شما برای آن در کشور خودتان و در صحنه بین‌المللی می‌جنگید، یک وظیفه است. در دورانی که در ایران تحت یک حاکمیت دیکتاتوری مذهبی، هیچ‌یک از آزادیهای اجتماعات، احزاب و بیان، وجود خارجی ندارند، کشوری که حقوق‌بشر به‌کرات در آن نقض می‌شود و رنجهای فراوانی در آن هست.


حضور انبوه و پرشور شما در این‌جا، به‌مثابه رفراندومی علیه رژیم آخوندها است و ظرفیتهای مقاومت برای ایجاد یک تغییر دموکراتیک در ایران را نشان می‌دهد.


این مسیر به پیروزی ختم خواهد شد، درست مانند مبارزه انسان‌دوستانه برای ساکنان اشرف و لیبرتی، که من سعادت شریک شدن در لحظاتی عالی و تاثیرگذار با آنها را در آلبانی داشتم، کشوری جسور و سخاوتمند. ما از صمیم قلب برای شما آرزوی دستیابی به دموکراسی و آزادی را داریم و در این مسیر همراه شما وفادار باقی خواهیم ماند. من همچنین باید به سازمان دهندگان، پیام قدردانی فرانسوا اولاند را برسانم به‌خاطر دعوتی که از او برای شرکت در این گردهمایی به‌عمل آوردید. ایشان گفته‌اند که توجهشان به وضعیت حقوق‌بشر در ایران را هم‌چنان ادامه خواهند داد. خوش آمدید همگی و به امید پیروزی.



سیمای آزادی -تلویزیون ملی ایران-۱۶ تیر ۱۳۹۶

لطفا به اشتراک بگذارید: