This browser does not support the video element.

سخنرانی آقای برنارد کوشنر و جولیو ترزی وزیران خارجه پیشین فرانسه و ایتالیا در گردهمآیی ویلپنت پاریس-۴-ایران آزاد - ۱۱ تیر ۱۳۹۶

سخنرانی آقای برنارد کوشنر و جولیو ترزی وزیران خارجه پیشین فرانسه و ایتالیا در گردهمآیی ویلپنت پاریس


آقای برنارد کوشنر وزیرخارجه پیشین فرانسه : مردم ایران تحت سرکوب بوده اند به مدت 38 سال . بله 38 سال . سرکوبی که توسط یک رژیم استبدادی صورت گرفته است افراط گرایی اسلامی و بنیاد گرایی . چونکه این رژیم و این بنیاد گرایی با رژیم آخوندها شروع شد . رژیم آخوندها پایه و منبع شروع بنیادگرایی است .بنابر این مردم ایران حق دارند و شایسته آن هستند که حد اقل یک حکومت بهتر نصیبشان شود . آنها شایسته دستیابی به دمکراسی و آزادی هستند . آنها شایسته انتخابات آزاد هستند که بتوانند در آن نمایند گان واقعی خودشان را انتخاب کنند و نه کسانی که توسط ولی فقیه انتخاب شده اند .همینطور که همه روی همین پودیوم ( تریبون) تکرار کردند و گفتند، تغییر در ایران مسیر پایان دادن به بنیاد گرایی در سراسر منطقه را هموار خواهد کرد بنیاد گرایی که تحت نام اسلام بوجود آمد در سراسر منطقه . این ، به این خاطر نیست که اسلام منبع خوبی برای تروریسم است خیر، بلکه این افراد سو استفاده میکنند از اسلام به عنوان ابزاری در راستای افراط گرایی . شما نه فقط نقشتان تغییر در ایران است، بلکه قطعا شروع تغییر دمکراتیک در سراسر منطقه را شاهد خواهد بود .

آقای جولیو ترزی وزیر خارجه سابق ایتالیا: تحولات خیلی سریع هستند در داخل کشور و در سراسر جهان . باید مقابله بشود با این استبداد مذهبی که تنها هدفش کسب قدرت و ثروت برای اعضای خود این رژیم هست ، از طریق سرکوب، و این گرد همآیی بزرگ علامت عالی هست که تغییر به زودی محقق خواهد شد .



.

لطفا به اشتراک بگذارید: