پیام های زندانیان سیاسی در همبستگی با گردهمایی مقاومت در پاریس



  • پیام های زندانیان سیاسی




  • از اوین – گوهردشت و زاهدان




 

زندانیان سیاسی مقاوم در زندانهای دیکتاتوری آخوندی طی بیانیه های شجاعانه خود در همبستگی با گردهمایی بزرگ مقاومت در دهم تیرماه در پاریس، هموطنان را به شرکت هرچه گسترده تر در این گردهمایی فراخواندند و این گردهمایی را پژواک آزادیخواهی تمام مردم دربند ایران، صدای محرومان و کولبران زحمتکش کردستان صدای اهل سنت و هموطنان بلوچ، تبلور سربلندی ایران و ایرانی و نماد مقاومت و آلترناتیو سازمانیافته و پیام هزار اشرف و و پرچم برافراشته مقاومت به هرقیمت برای نیل به آزادی، توصیف کردند

توجه شما را به فرازهایی از بیانیه های این زندانیان سیاسی مقاومت در اینترنت منتشر شده است ، جلب می‌کنیم:‌

زندانی سیاسی علی معزی : راست گفت خواهر مریم که تمامی سرمایه ما در این راه مقاومت است. او از هزار اشرف و هزار کانون مقاومت سخن گفت.و راست گفت خواهر مریم که نه عمامه سیاه و نه عمامه سفید چرا که تلاش برای دگرگونی به سوی ایران آزاد شده و دمکراتیک فردا با ولایت فقیه یک جا جمع نمیشود.

اینک در گردهمایی بزرگ و هر چه باشکوهتر امسال ایرانیان در پاریس در تیر ماه ۹۶ از همین کنج زندان خود را در میان جمع شما و همراه شما می بینم و با احساس غرور و دلی لبریز از عشق و امید به تک تک شما درود می فرستم که با حضور خود بر سرمایه اراده و ایمان ملت ما می افزایید.

درود بر شما،‌ درود بر هیاتها و میهمانان ارجمند و درود بر مریم،‌ مهر تابان و افتخار بزرگ ایران زمین

زندانی سیاسی ارژنگ داوودی : گزافه نیست اگر صادقانه و به صراحت بگویم که در حال حاضر مجاهدین خلق ایران دیرپاترین و سازمانیافته ترین بخش از کلیت آلترناتیو بالقوه‌ای هستند که برای مدیریت پیکار سراسری ایرانیان در جهت رهایی از شر مافیای خامنه‌ای و شرکا ضرورت وجودی غیر قابل کتمان یافته است. لذا بدینوسیله از تمامی آنانکه دل در گرو سربلندی ایران داشته و به سرافرازی ایرانیان می‌اندیشند صمیمانه دعوت می‌نمایم در صورت امکان بکوشند با حضور عملی خود در هرچه باشکوه تر برگزار گردیدن گردهمایی بزرگ پاریس سهیم باشند و بدانند که مشارکت گسترده آزادیخواهان در این گونه مناسبت ها کماکان مایه دلگرمی زندانیان مبارزی است که همچنان در حسرت آزادی میهن درون دخمه‌های قرون وسطایی رژیم منسوخ ولایت فقیه دوره می‌کنند شب را و روز را و هنوز را .

زندانی سیاسی ابوالقاسم پولادوند: زمان،‌ زمان برخاستن است،‌ کهکشان آزادی،‌ با قدرت و صلابت در جهت سرنگونی رژیم آخوندی به پیش می راند و با گشاده دستی،‌ فرصت را برای همه ما فراهم آورده که با پیوستن به این کهکشان در کنار و دوشادوش ایرانیان واقعی و آزادیخواه و خانواده مقاومت و ارتش آزادی قرار بگیریم.

با شرکت و حمایت از کهکشان آزادی علاوه بر نه گفتن مجدد به رژیم آخوندی،‌ حمایت های همه جانبه خود را از تنها مقاومت سازمانیافته در داخل و خارج کشور به جهانیان اعلام نمائیم و بدانیم که در این زمان هیچگونه راه بینابینی وجود ندارد و سکوت کردن و منفعل بودن عین ایستادن در صفوف آخوندهای جنایتکار می باشد.

امیدوارم که با حضور گرم خویش در مراسم پرشکوه ۱۰تیرماه ۹۶ در ویلپنت فریادگر من و دیگر همرزمانم باشید.

زندانی سیاسی شاهین ذوقی تبار: حضور شما در گردهمایی بزرگ مقاومت نه تنها حمایت شما از مقاومت پیشتازی که تمام عمر و زندگی خود را با صدق و وفا برای آزادی مردم بر علیه دیکتاتوری ولایت فقیه گذاشته نشان میدهد،‌ بلکه حضور شما در این گردهمایی می تواند صدای زنان سرکوب شده و کودکان کار باشد. حضور شما می تواند صدای کارگران،‌ پرستاران و معلمان باشد. حضور شما می تواند صدای کولبران زحمتکش کردستان که زندگی خود را به خاطر لقمه ای نان به خطر می اندازند باشد، حضور شما می تواند صدای کارتن خوابها و قبرخوابهایی که قربانی ستم آخوندها هستند باشد،‌ حضور شما می تواند صدای کسانی که در زندانها و سیاهچاله‌های رژیم آخوندی هر روز شکنجه می‌شوند یا منتظر اجرای حکم اعدام خود هستند باشد و حضور شما می‌تواند صدای مردم بیگناه سوریه باشد. با حضور خود به دنیا نشان می‌دهید که انتخاب مردم ایران آخوندها و پاسدارها نیستند، بلکه انتخاب مردم ایران مقاومت برای کسب آزادی است.

زندانی سیاسی مهدی فراحی شاندیز: آنچه که آینده ایران را رقم می‌زند، نه مانورها و کارتهای سوخته و راه‌حلهای به بن‌بست رسیده خلیفه ارتجاع، بلکه اتحاد و همبستگی ما با یکدیگر و پایداری و مقاومت سازمانیافته مردم ایران است. به همین دلیل من به عنوان یک زندانی سیاسی که سالها طعم شکنجه و زندان را چشیده است از شما می‌خواهم که برای نه گفتن به ۳۸ سال اعدام و زندان و برای نه گفتن به استبداد سیاه دینی؛ در روز دهم تیر ماه به گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس بپیوندید تا پرچم مقاومت به هر قیمت برای رهایی ایران و ایرانی را برافراشته تر سازید. با صدای هر چه رساتر آزادی ایران را در گردهمایی بزرگ مقاومت فریاد کنید تا طنین و پژواک صدای شما بگوش همه ایرانیان و به آنسوی دیوار زندانها در ایران نیز برسد.

زندانیان سیاسی و هموطنان بلوچ زندانی در زندان مرکزی زاهدان، شامل چند تن از روحانیون بزرگوار اهل سنت، طی بیانیه یی درهمبستگی با گردهمایی بزرگ سالانه مقاومت در پاریس ، همه شما هموطنان دلسوز ایرانی خصوصا قوم بلوچ و اهل سنت را به شرکت در این اجتماع فراخواندند و اعلام کردند : ما از همه فعالان و دلسوزان داخلی و خارجی که همواره در کنار ما بیصدایان پشت میله‌های زندان بوده و همه تلاشتان را در این زمینه کرده‌اید می خواهیم مثل سالهای قبل باردیگر برای دفاع و احقاق حقوق ما بینوایان در گردهمایی بزرگ پاریس در تاریخ ۱۰/۴/۹۶ برگزار می‌گردد شرکت کرده و صدای ما بیصدایان باشید ....و کرامت انسانی زندانیان به‌طور کامل به آنها برگردد. ما زندانیان سیاسی از این اجتماع ایرانیان در تیرماه قاطعانه حمایت می‌کنیم و حمایت خود را اعلام می‌داریم. به امید روزی که این اجتماعات در داخل کشور برگزار گردد و به امید آزادی و رسیدن زندانیان به حقوق خود و موفقیت شماعزیزان.

جمعی از زندانیان سیاسی اوین و گوهردشت طی بیانیه یی در همبستگی با گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس این گردهمایی را طنین رعد و تشعشع برق در آسمان بی‌عملی و یاس و سکون توصیف کردند و نوشتند: چه نوید و بشارتی بالاتر از این برای یک زندانی محبوس و محروم از همه چیز،‌ که هستند عزیزان بسیاری در پشت دیوارهای زندان و آنسوی آبها،‌ که قلب و نبض شان برای همان میهن و آرمانی می تپد که او برایش محبوس گشته. چه نوید و بشارتی بالاتر از این برای ما زندانیان سیاسی و حتی غیر سیاسی،‌ صنفی و عقیدتی که هستند برادران و خواهرانمان،‌ دوستان و رفقایمان در اقصی نقاط اروپا،‌ آمریکا و منطقه(‌ سوریه،‌ اردن،‌ عراق،‌ مصر،‌ الجزایر،‌ فلسطین، عربستان .....)‌ که نه تنها ما را فراموش نکرده بلکه فریاد رسای ما و همه مردم ایرانند... سلام و درود ما از زندان نثار مقدم همه ستارگان این کهکشان که آن چهره واقعا دموکراتیک،‌ جدی،‌ فعال،‌ منسجم و تسلیم ناپذیر ایران و ایرانی را بر فراز قرائتهای دروغین موجود به دنیا معرفی می‌کنند.

 

 

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: