حملهٔ تروریستی داعش، نفت روی آتش جنگ باندی



  • لشکر کشی جدی خامنه ای علیه باند روحانی




حملهٔ تروریستی روز چهارشنبهٔ داعش برخلاف همه جای دنیا که وقتی چنین اتفاقی می‌افتد، جناحها و احزاب مختلف به یکدیگر نزدیک می شوند و از دولت حمایت می‌کنند، اما در رژیم پوسیدهٔ آخوندی برعکس است و جنگ و دعواهای داخلی رژیم را بیشتر اوج و شدت داده است، همین نکته را آخوند رْهامی از باند روحانی این طور بیان کرده: «بعد از این حادثه، برخی از رقبا شادی را آغاز کردند و برقراری امنیت توسط دولت را زیر سؤال بردند. در همه جای دنیا این حوادث باعث وحدت می‌شود ولی کسانی که در انتخابات (شکست خوردند) تلاش می‌کنند از این نمد کلاهی برای خودشان بدوزند».

به‌واقع هم باند خامنه‌ای یک لشکرکشی جدی علیه باند روحانی ترتیب داد، از جمله در نمایشهای جمعهٔ‌ اخیر؛

این آخوند صدیقی امام جمعهٔ نمره موقت خامنه‌ای در تهران گفت:

کسانی دهه ۶۰را گویا نشناختند یا گاهی تغافل میکنند تجاهل میکنند... گویا اونها رو جلاد نمیدانند اما اعمال قانون و پیاده کردن اراده یک ولی فقیه دارای مبنا را اون را مورد خدشه قرار میدهند جای بسی تاسف است که بعضی ها چه جور روشون میشه خودشون در این جریانات بودند کنار این جریانات بودند مگر از گذشته های خودتون پشیمان شده اید؟ مگر هویت تون تغییر کرده است؟

آخوند علم‌الهدی گماشتهٔ خامنه‌ای در مشهد گفت: «... بابا این منافقین در این عملیات وابستگان آنها اعدام شدند, و کسانی که با آنها هم عهد بودند, اینها اعدام شدند و شما مدافع آنها شدید».

رژیم به خاطر مطرح شدن قتل‌عام و اعدامهای دههٔ۶۰ آماج خشم و تنفر مردم قرار گرفته و به جون هم افتادن رو باند و این بحرانی که می‌بینیم انعکاس همین واقعیت اجتماعیه؛ بعد از واقعهٔ روز چهارشنبه مهره‌ها و رسانه‌های رژیم به طور آشکاری اعتراف کردند که چطور به خاطر اعدامهای دههٔ۶۰ و قتل‌عام 67 از طرف جامعه بخصوص جوانان و حتی از طیف اطرافیان خودشان تحت فشار قرار دارند:

آخوند جزایری امام جمعه اهواز گفت: «نسل جدید باید از آن‌هایی که می‌دانند بپرسند تا بدانند که شهید به‌جای جلاد و جلاد به‌جای شهید معرفی نشود و اظهارنظر براساس حدس و گمان نباشد. امام راحل(ره) حکم اعدام این‌ها را صادر کرد، اما در چه شرایطی این حکم صادر شد؟ مگر آن‌ها ۱۷ هزار نفر را نکشتند، آیا انتظار داشتند که جلادها را آزاد بگذاریم؟ این‌هایی که می‌خواهند اظهارنظرهای این چنینی کنند چرا از ما سوال نمی‌کنند؟ این‌ها کج‌فهمی است و مقدمه انحراف همین نفهمی‌هاست».

آخوند اسماعیلی، نماز جمعه فیروزکوه: «با زیر سوال بردن اعدام منافقین می‌خواهند جای جلاد و شهید را عوض کنند؛ امروز داعش همان کاری را می‌کند که منافقین در دهه ۶۰ با مردم ایران کردند، این داعش قابل ترحم است؟».

آخوند برقراری نماز جمعه ملایر : «من از همانهایی که از منافقین دهه ۶۰ حمایت می کردند سئوال می کنم حال با این منافقین حادثه تروریستی تهران که دستگیر شده اند چگونه باید برخورد کنیم؟».

آخوند ایمانی امام جمعه شیراز: «جریان خرداد امسال با خرداد ۱۳۶۰مشابه یکدیگر بود و اگر امام راحل در سال ۱۳۶۷با منافقان برخورد قاطع نمی‌کرد، در این ۳۰سال مدام شاهد عملیات تروریستی بودیم؛ بنابراین همگان باید بدانند که عبور کردن از خط امنیتی، پیامدهای منفی خواهد داشت».

این اظهارات نشان می‌‌دهد که جنبش دادخواهی خون شهیدان چطور گریبان جلادان را گرفته و آنها را در تنگنا قرار داده است

 
لطفا به اشتراک بگذارید: