بهره برداری از حمله تروریستی داعش برای تبلیغات علیه مجاهدین



  • آخوند صدیقی: این یک هشدار بود که برخی دهه شصت را فراموش و تجاهل نکنند




یکی از محورهای بهره‌برداری سیاسی تبلیغاتی رژیم از حملهٔ تروریستی داعش و مهمترین آن دستاویز قرار دادن این واقعه برای تبلیغات و لجن‌پراکنی علیه مجاهدین و مقاومت ایران و موجه جلوه دادن اعدامهای دههٔ ۶۰ و قتل‌عام ۶۷ است. تلویزیون جعل و دروغ رژیم که مردم همه جا علیه آن شعار می‌دهند «ننگ ما ننگ ما، صدا و سیمای ما» به سرعت دست به کار شده و با نبش قبر اراجیف قبلی خودش، چیزهایی سر هم کرده تا چهرهٔ مجاهدین را تیره کند و بخصوص وقایع دههٔ۶۰ را معکوس و وارونه جلوه دهد. در این رابطه هر دو باند با وجود جنگ و دعوایی که با هم دارند، اما در تلاش برای مخدوش کردن چهرهٔ مقاومت ایران همدست و همداستان‌اند.

باند خامنه‌ای بخصوص تلاش کردند ضربهٔ سنگینی را که در جریان نمایش انتخابات از مقاومت ایران و جنبش دادخواهی خوردند و داغ ننگ ابدی جلاد که بر پیشانی آخوند رئیسی خورد تلافی کنند و دق دلی خالی کنند.

آخوند صدیقی گماشتهٔ خامنه‌ای در نمایش جمعهٔ تهران گفت: « این یک هشدار بود که برخی دهه شصت را فراموش و تجاهل نکنند». این آخوند دجال با تلاش برای مشابه قلمداد کردن مقاومت مشروع مردم ایران با اقدامات تروریستی داعش گفت: «این حرکت تروریستی نیز در ادامه همان حوادث دهه ۶۰ است و... امروز که در اقتدار بیشتری قرار داریم، این اتفاق‌ها هیچ ضربه‌ای وارد نمی‌کند».

آخوند جنایتکار علم‌الهدی که علاوه بر همهٔ داغها داغ سوختن دامادش آخوند رئیسی رو از مجاهدین به دل داره. در مسابقه رذالت و پلیدی از همپالگیهای خودش جلو زد و درون مایهٔ کثیف خودش علیه مجاهدین رو در نمایش جمعهٔ مشهد خالی کرد و از وقایع دههٔ ۶۰ تا عملیات فروغ جاویدان تا ضربات سیاسی مجاهدین در سالهای اخیر همه رو روی دایره ریخت و در این بین لگدی و لگدهایی رو هم نثار روحانی و باند رقیب کرد و از جمله گفت: « اینها این همه جنایت کردند, 17هزار نفر را ترور کردند, یک نمونه ترورشون جانبازی مقام معظم رهبری... خب بعد از آنها دفاع می کنید؟!» و در قسمت دیری از حرفهاش گفت: « این درست نیست کسانی که مدعی مدیریت این نظام هستند بیایند از جلادها دفاع کنند آنهم مال سال ۶۰به صرف اینکه فقط قدرت رو بدست بگیرند, رقیب را کنار بزنند».

اما در این میان اصل حرف را یکی از اعضای مجلس ارتجاع و دبیر کمیسیون امنیت به نام جمالی نوبندگانی زده و گفته: « امیدوارم نسل جوانی که می‌گفتند برخورد با منافقین اشتباه بوده الان متوجه شده باشند».

اما دژخیمان و جلادان خیال کردند که می‌تونند با این دستاویزها می‌تونند گریبان خودشون را از دست نسل جوانی که در تمام زندگی خودشون از این جماعت فقط دروغ و فریب شنیدند خلاص کنند.
لطفا به اشتراک بگذارید: