آیا شیوع تب کریمه کنگو در ایران قابل پیشگیری بود؟

سرخط موضوعات امروز:

تب کریمه کنگو در ایران تلفات میگیرد . آیا شیوع این بیماری قابل پیشگیری بود؟ گفتگوی روز سرخط در باره علل وقوع این بیماری.


مهمترین موانع رشد و توسعه پایدار در ایران چیست؟ آیا روحانی در جنگ باندی توان مقابله با کارتلهای غارتگر سپاه و بیت خامنه ای را دارد؟ مصاحبه با مهندس یزدان حاج حمزه از اعضای شورای ملی مقاومت در رابطه با چالشهای اقتصادی پیش روی روحانی.


تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، یکی از بیماریهای خطرناک است که به تازگی در بعضی از شهرهای ایران مشاهده شده است، و بیش از 30 نفر را در کام مرگ فرو برده است، این بیماری در استانهای کرمانشاه، هرمزگان، خراسان، اصفهان، خوزستان و سیستان وبلوچستان مشاهده شده است و متأسفانه در حال گسترش می‌باشد. اما کارگزاران رژیم این موضوع را کتمان می‌کردند. همراه هستیم با شریف ریاحی تا به این موضوع بپردازیم.:


سابقه این بیماری در کشورمون به چه صورت بوده و دلیل وجود این بیماری چیست ؟ با چه شیوه ای باید با این اپیدمی ها برخورد کرد؟....


خبرهای امروز سرخط




  1. تجمع اعتراضی در مقابل بانک مرکزی رژیم

  2. تجمع معلمان حق التدریسی امروز در برابر مجلس ارتجاع

  3. حمله غارت شدگان مؤسسة آرمان به استانداری در خرم آباد لرستان

  4. تجمع اعتراضی صدها تن از کارگران بیکار شده شرکت کالسیمین و اهالی معدن سرب و روی انگوران در استان زنجان

  5. تحصن مادر و همسر اسماعیل عبدی در مقابل بیمارستان

  6. تجمع اعتراضی جمعی از اهالی برخی مناطق شهر خنافرة شادگان به قطعی طولانی مدت آب لوله کشی

  7. خشم مردم سیستان و بلوچستان از گرمای ۵۶ درجه و بی امکاناتی


در ادامه برنامه امروز سرخط مصاحبه ای داریم با آقای یزدان حاج حمزه . در برنامه گذشته بحثی داشتیم با آقای یزدان حاج حمزه در مورد چالشهای اقتصادی دولت آخوند روحانی در دور دوم و موانع توسعه و رشد پایدار،که آقای حاج حمزه گفتند مهمترین موانع توسعه و رشد پایدار در ایران سپاه پاسداران و بیت خامنه‌ای و چنگ اندازی آنها بر اقتصاد کشور است . اما ازآنجایی که روحانی نمیتواند منابع داخلی را از زیر دست اینها در بیارد و اهل چنگ در چنگ شدن با اینها نیست، بنا بر این رو آورده است به جلب سرمایه گذاری خارجی. اما آیا این مسیر برای روحانی همواراست؟ و چالشهای سرمایه گذاری ثابت خارجی برای روحانی چیست؟


سؤال بعدی این است که جدای از نیاز به سرمایه مالی، دولت روحانی برای تامین برخی از نیازها از طریق رشد پایدار اقتصاد به حداقلی از سرمایه اجتماعی ( همراهی مردم محروم ) و سرمایه سیاسی ( همراهی شرکا حاکمیت ) نیازمنداست. ازاین لحاظ دولت دوم روحانی در چه موقعیتی قرار دارد؟ و سوال سوم این است که برای این دولت چه چشم انداری متصور است؟ در این برنامه سرخط آقای یزدان حاج حمزه به سوالات ما پاسخ میدهند.

لطفا به اشتراک بگذارید: