شواری ملی مقاومت - فضاحت تقلبهای نجومی در نمایش انتخابات بالا می‌گیرد

شواری ملی مقاومت


در حالیکه آخوند روحانی در کنفرانس مطبوعاتی اول خرداد، دروغ نجومی قبلی وزارت کشورش را مبنی بر مشارکت 41 میلیونی 4 میلیون افزایش داد و مدعی شد 45 میلیون نفر پای صندوقها رفته اند، نمونه های تقلب و رای سازیهای نجومی و صحنه سازیهای مبتذل برای شلوغ نشان دادن حوزه های رای گیری یکی پس از دیگری این نمایش را هر چه بیشتر مفتضح می کند.


در یک کلیپ ویدیوئی یک جوان دانشجو در بیرون حوزه رای گیری می گوید«10بار رفتم و آمدم. جا نمی دهند (برویم توی حوزه)... 20 تا 30 اتوبوس را پر می کنند می آورند مامور هی می کشد می برند تو، من هم به شخص نمی خواهم اینجا رای بدهم فقط بخاطر دانشگاهم گفتند باید ( شناسنامه) مهر بخوره بیام مدرکم را بگیرم همین و بس به شخص هم نمی خواهم رای بدهم همه رفیقهایم اینجا ( همینطور هستند) ». آنگاه همه جوانانی که در صحنه هستند میگویند «همه ما اینجا فقط مهر می خواهیم»


در یک کلیپ ویدئویی دیگر از روستای شارقندج بیرجند چند تن از اهالی می گویند در حالیکه روستای ما ماکزیمم 30 نفر جمعیت دارد 399 رای به حساب آن ریخته اند. یعنی شمار آرا 13 و نیم برابر بیشتر از جمعیت روستاست. یکی از اهالی می گوید” ما به فرمانداری مراجعه کردیم گفتیم 399 نفر از بیرون آوردند این تخلف است گفت به شما مربوط نیست” یکی دیگر از اهالی میگوید” آمار جعلی از روستا دادند از هر کس بپرسید می گوید 7 خانوار در این روستا است چطور می شود با 7 خانوار 400 نفر رای بدهند”.


فضاحت این تقلبات و رای خریدن به حدی است که وزیر کشور رژیم با وقاحت میگوید نهار و شام دادن برای انتخابات امری عادی است. وی به تلویزیون رژیم گفت”کسی سخنرانی می کند دعوت میکند 100 نفر می آیند توی ستادش بعدازظهر شامی هم می دهند. آیا این به معنی خریدن رای است همه می کنند رسم میزبانی که نهاری هم به اینها بدهند...”.


دود و دم تبلیغات رژیم مبنی بر شرکت ایرانیان خارج از کشور در این نمایش یکی دیگر از بادکنک های دجالانه رژیم بود که بسرعت ترکید و طبق آمار وزارت کشور رژیم باهمه تقلبات و رای سازیها تنها 6 و نیم درصد در رای گیری شرکت کردند که البته عدد واقعی از این هم بسا کمتر است.


.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران ۳ خرداد ۱۳۹۶ (۲۴ مه ۲۰۱۷)

لطفا به اشتراک بگذارید: